Har också en P53-675 med elstart och jag sågar snart sönder den med vinkelslipen. Har era maskiner fungerat bra??

Så här långt har jag fått packa om startmotorn då övre metallbussningen slitits ut, reservdelssats kostade närmre 1000 spänn, så jag svarvade ner axeln och hittade ett SKF-kullager som funkade istället, 15 kronor.

Batteriet har bytts en gång, 400 spänn.

Hjullagren bak är kassa, bara grus kvar. Är tum-lager då maskinen är sammansatt i USA, så jag har ställt en fråga till SKF om det går att få tag på bättre lager än original i dimensionen.

Drivningslagren fram också kassa vilket gjort att drivaxeln hamnat ur läge och då tuggat sönder plastkuggarna på insidan drivhjulen.Ser fram emot långt över 1000 kronor till för att få igång den igen.

Motorn har gått som en pärla från dag 1 men övriga maskinen vet jag inte vad jag skall tro om...
 
Anders, jag har faktiskt inget stort att klaga på, mer än den minst sagt bristfälliga manualen. Den tuggar på helt enkelt. Inget sönder. Dock har ju storvingmuttrarna i plast för låsning av handtaget en tendens att ramla av, vilket de väl insett då man fick med inte mindre än två extra .. Jag har satt fast mina med snöre. För övrigt så har inte Partner svarat i dag. Att de inte svarade igår är väl iofs ok med tanke på veckodagen =D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.