tallmilan skrev:
Finns det verkligen en automover som klarar 4500kvm med träd, rabatter och annat tjaffs i verkligheten ?
Fortfarande, i praktiken - klarar verkligen en automover en uppvuxen tomt på 4500kvm ?
 
Jag kanske har gjort ett misstag men det blev en automower av det enkla skälet att jag inte har tid att åka till landet varje vecka för att klippa gräsmattan. Får mowern senare i veckan så det blir att ligga på knä i helgen och knacka ner kabel. Ska verkligen bli spännande att se hur "Skalman" funkar med alla buskar och träd.

Henrik
 
Milkshaken
nordicnews skrev:
Jag kanske har gjort ett misstag men det blev en automower av det enkla skälet att jag inte har tid att åka till landet varje vecka för att klippa gräsmattan. Får mowern senare i veckan så det blir att ligga på knä i helgen och knacka ner kabel. Ska verkligen bli spännande att se hur "Skalman" funkar med alla buskar och träd.

Henrik
Så du menar alltså att den snurrar helt oövervakad på landet..? Tjuvar, finns det där? :O
 
Men jag hoppas att mina grannar vakar över tomten. O så lär pin-kod systemet förhindra att någon kan bruka automowern. Förvisso förhindrar det inte någon från att stjäla den. Men det är nästa lika lätt att stjäla en åkgräsklippare och betydligt lättare att tjuvkoppla den. :wow:
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.