Slaskman: gillade ditt köksglov. Vart kommer det ifrån och hur funkar det? Är det grå/svart eller vit/svart, svårt att se på bilden. vill själv ha ett rutigt golv men är lite orlig för kombinationen vit/svart så jag tror att all smuts kommer att synas. Äro xå lite osäker på om jag ska ha forbo eller pergo golv. :-/
 
Nu är inte jag slaskman, men jag har ett liknande golv. Marmoleum från forbo, kan varmt rekommendera det! (Fast det var rätt surt att lägga, klickfunktionen var väl linte direkt hundra... Fick slå ihop en del när tålamodet tröt.) Vi har ljusgrå/mellangrå och jag har aldrig varit med om ett golv där smutsen syns så lite!! Tror att det är sämre med mörka plattor. Vi hade massa bitar hemma för provning och gjorde diverse smutstester, kollade vad som syntes på vilken färg, och de mörka var klart känsligast för smulor och annat som kommer från kök.


/Elin


 
Golvet är marmoleum-klick.Det var rätt enkelt att lägga, pressa som attan innan du viker ner det och ett tydligt klick hörs. Knacka sen in det på plats så skarvarna ligger precis rätt. När du knackar får du ställa nån kollega på det som inte skall röra sig
 
Hej hej..!

Nu är väggen mellan barnens sovrum och köket gipsad och isolerad. Dessutom har jag nåtat golvet i barnens rum och lite i vårt sovrum. Vilket slitgöra, mina händer är helt trasiga! Handspruta och tungjobbat nåtlim är inget för kontorshänder..! Sen händer det ju lite här och där... Bilder kommer i morgon!

 
Väggbild
 
  • vgg1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Väggbild2
 
  • vgg2_001.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Nåtning..

Ikväll kommer förhoppningsvis limträbalken på plats!
 
  • nt.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej!

Efter en veckas slit med tre-fyra timmars sömn /natt ser det i dagsläget ut så här:
 
  • 17_1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
och så här:
 
  • 17_2.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
och så här:
 
  • 17_3.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
barnens rum
 
  • 17_4.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vårt sovrum..

Vi har också gjort iordning toan på övervåningen och hallen på nedervåningen.
 
  • 17_5.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
innan..
 
  • sov.jpg
toan
 
  • toa1_001.jpg
toa nu
 
  • toa2_002.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.