mattiasp skrev:
Det kommer aldrig att bli något av, eftersom ni halvdanskar inte kan komma överens om stad eller pub/restaurang!

Därför föreslår jag i stället Västerås.
/Mattias
Om ni norrlänningar kan lova att hålla isbjörnarna bort från gatorna så lovar jag att vi ska överväga det!
 
Eftersom vi nu verkar vara så många att det kan vara läge att boka ett bord så organiserar jag oss i en lista. ? = kommer eventuellt (enligt min tolkning av respektive persons inlägg- har jag fel så är det bara att kopiera denna lista i ett nytt inlägg och ändra).

Namn Preferens stad
1. Daniel_n Lund
2. PHL Lund
3. Masses Lund
4. Jac Lund
5. Ikeahantverkaren -
6. Ropa (?) Lund
7. CCPusher Malmö
8. mrVoodoo Malmö
9. Yens (?) Lund
10. Mats B Malmö
11. Bygga_bo Malmö
12.

Joker: Mattiasp om vi tar oss till Västerås:)
 
Redigerat:
Skånska huen vilar aldrig på hanen, vik hädan för Snapphaneklanen! :cool:
 
mattiasp skrev:
Det kommer aldrig att bli något av, eftersom ni halvdanskar inte kan komma överens om stad eller pub/restaurang!

Därför föreslår jag i stället Västerås.
/Mattias
Nu börjar det bli farbart avstånd.
 
Jag jobbar i Lund så det passar mig bäst...
 
Verkar ju onekligen som om fler talar för Lund. Kanske boka ett bord på Bishops efter jobbet? Bokat bord är bra, där brukar bli rätt fullt. Maten är väl dock lite sisådär, typisk pubmat utan större finess.
 
phl skrev:
Verkar ju onekligen som om fler talar för Lund. Kanske boka ett bord på Bishops efter jobbet? Bokat bord är bra, där brukar bli rätt fullt. Maten är väl dock lite sisådär, typisk pubmat utan större finess.
Ja, det får du gärna göra!

EDIT: Ergh...jag läste det som att du tänkte boka ett bord när du hade jobbat färdigt för dagen, sorry, ville inte välta över fixa på dig.
 
Redigerat:
Jag kan fixa det, några invändningar mot just Bishops? Tid?
 
Rund_skruvad skrev:
Nu börjar det bli farbart avstånd.
Då drar jag igång en ny tråd för oss som inte begriper skånska.
 
phl skrev:
Jag kan fixa det, några invändningar mot just Bishops? Tid?
kl 18? Och så kan folk dyka upp när de vill?
 
Bra, då är vi överrens. 18 är en bra tid, så där lagom efter jobbet. Har man tur vankas det pilsner på kontoret oxo ;)
 
Jag har lite dålig koll på lund.
Stämmer denna adressen??
S:t Petri Kyrkogata 7 Lund
 
Det stämmer!
 
Funderar starkt på att dyka upp men är inte säker på att jag får ledigt.... Men håll en plats...

/Jörgen
 
Jag trillade just över denna tråd och kommer gärna på fredag om jag har möjlighet och det finns plats.

//Pims
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.