Någon som shoppat nåt kul?

Själv var jag och nyttjade Bauhaus 12% prisgaranti 0700 imorse :D

Mvh Mattias :)
 
Det är 25% rabatt på alla elmaskiner och 40% på trädgårdsredskap på K-rauta.
 
Svårt att använda garantin på bauhaus då det inte stog priser på individuella elverktyg i broschyren.

Vad använde du den på?
 
Tycker inte det var så svårt. Foto och reklambladet fungerade. Tog det dock lite försynt med fotningen på K-rauta samt tog det försiktigt med Bauhaustjejerna i receptionen och till min förvåning funkade det.
Makita BFR550RFE Bauhaus pris 6290kr. K-rauta pris 5699kr. Gav 3761kr. Något dyrare än England men nu har man ju 5års garanti på den.

/Mattias - glad prylnisse :)
 
Fota prislappen på hyllkanten och sedan den stora reklamskylten i butiken där det står om 25% på Makita, DeWalt, B&D och Bosch. Presentera för kundtjänst på Bauhaus och voilà!

Observera dock att det troligen är fotoförbud på K-Rauta.
 
Hmm... Undrar om PFS65/105 räknas som "elmaskin"? I så fall borde jag ta långlunch idag. :)
 
H
Det räcker med reklambladet också. Hornbach har 10 %.
Det funkar, inga problem.
 
Fast reklambladet hade ju inga priser denna gång...
 
H
Blir riktigt sugen på att köpa en DeWalt sänksåg. 4999-25% inkl. 1,5 m skena
 
hokanp skrev:
Blir riktigt sugen på att köpa en DeWalt sänksåg. 4999-25% inkl. 1,5 m skena
Lite OT, men vad får man 'normalt' ge för en TS55 med 1.4m skena?
 
H
FredrikR skrev:
Lite OT, men vad får man 'normalt' ge för en TS55 med 1.4m skena?
Jo har kollat denna med men den kostar lite över 6000:- Gör det själv kom idag och de har testat just sänksågar.
Var inte så stor skillnad mellan Festool och Dewalt. De hade ett pris på 5600 för Festool och 4600 för dewalten. Vet dock inte om det var med eller utan skena.
 
F
Matix skrev:
Tycker inte det var så svårt. Foto och reklambladet fungerade. Tog det dock lite försynt med fotningen på K-rauta samt tog det försiktigt med Bauhaustjejerna i receptionen och till min förvåning funkade det.
Makita BFR550RFE Bauhaus pris 6290kr. K-rauta pris 5699kr. Gav 3761kr. Något dyrare än England men nu har man ju 5års garanti på den.

/Mattias - glad prylnisse :)
Hur fick du ihop det där?? Bauhaus prisgaranti ger 12% under lägsta pris dvs 5699-12% =5015kr. Hur fick dom det till 3761kr??
 
På försommaren 2009 hade de rea på vedeldade bastukaminer .
-det fick mig att "spontanköpa" en bastukamin -900 kr "sparade",
(Bastu hade jag i.o.f.s. små-funderat på ett tag...)

Därför blev jag "tvungen" att köpa en friggebod, -samt gräva, köpa leca å reglar, papp å takplåt, isolering, å spendera semesterdagar.

Jag hade i.o.f.s. tur -innan jag hann åka upp till stugan för att höststänga var det 25 % rabatt på alla Harvia produkter så då "sparade" jag ytterligare -2 500 kr. på skorsten å vattenvärmare.

rea på KR har på ett sätt kostat mig drygt 40 papp, men å andra sidan fick jag ju fingrarna ur...
 
fsn skrev:
Hur fick du ihop det där?? Bauhaus prisgaranti ger 12% under lägsta pris dvs 5699-12% =5015kr. Hur fick dom det till 3761kr??
5699:- är K-Rautas ord pris. Dra bort 25% från det så hamnar du på 3761:- med Bauhaus prisgaranti.
 
H
hejsansvejsan skrev:
Fast reklambladet hade ju inga priser denna gång...
Stämmer, då är det bara åka till butken och plåta eller be dem skriva ut ett offert.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.