kort sommarsäsong för paddor?
 
Ursäkta en dum fråga, men vad är en Padda om inte ett av dessa alternativ: djuret eller modellen från Citroen. Antingen en väldigt lätt bil eller ett rackarns övergött djur...
 
geschwint skrev:
Ursäkta en dum fråga, men vad är en Padda om inte ett av dessa alternativ: djuret eller modellen från Citroen. Antingen en väldigt lätt bil eller ett rackarns övergött djur...
padda (dock ej norrlandskörd verkar det som)
 
  • padda.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Aha :)
 
norrlandskörd, kan inte det vara att den gått på dubbeldestilerad dunk-soppa??
 
Det är nog så att den är lite nött i kanterna eftersom han som körde den har haft en dunk med hemkört som han både dricker själv och häller i paddan. Men inte mycket körd för han somna efter ett tag. Eller?
 
Nja, det är nog dödsboet som säljer paddan.
 
Mikael_L
  • el-sag.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Mikael_L skrev:
Har inte säljaren funderat på var man ansluter sladden? :D
[länk]
Går den är det ett klipp! Den lär inte vara använd av ett proffs iaf...
 
Skulle ju kunna vara frun som säljer efter bortgången make?

Nu är jag inte expert på motorsågar men jag tycker det liknar en gammal Husqvarna (med Jonsered svärd). Skulle det vara en "bättre" modell om än begagnad så tycker jag priset verkar lite väl lågt, eller?
 
Immobil skrev:
Jag brukar göra en pdf-fil av dom.
Och eftersom han gjorde det är det den enda "synliga" annonsen kvar i denna tråden...

Synd på ett annars kul trådtema...

//Daniel
 
Mikael_L
Ja den här tråden och "coola hus till salu"-tråden är sådana där som man typiskt måste lurka hela tiden. :)
Det är väl ändå såpass forum-OT att det inte gör så mycket. ;)
 
Mikael_L
injonil skrev:
Går den är det ett klipp! Den lär inte vara använd av ett proffs iaf...
Annonsen är kvar fortfarande, kanske passa på. ;)
 
Mikael_L skrev:
Ja den här tråden och "coola hus till salu"-tråden är sådana där som man typiskt måste lurka hela tiden. :)
Det är väl ändå såpass forum-OT att det inte gör så mycket. ;)
Kan väl vara kul att koppla av med emellanåt, när diskussionerna om vilken skruvdragare som varvar mest och bäst blir för heta! :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.