Det följer med en anslutning till trädgårdsslang, som sätts iställets för pumpen, i ett av hålen.
 
Finns det även i Länna tro?
 
Vad är EKO? Finns den billigt i Stockholmsområdet?
 
Nu finns det ett kvar i Jkpg.. ;)
 
Köpte du det andra? :rolleyes:
 
Min kollega lånade precis min bil, väntar på o höra honom komma o gapa om ett spa som står i baksätet.. ;)
 
Den säljs inte på EKO i Länna, Södra stockholm.
Fick just mail från dem
 
Har just plockat upp vårat spa som vi köpte förra året. Får den inte så fast och uppblåst som på era bilder... Se bild på min blogg, länk i signaturen... Det blåste luft utanför munstycket när den började bli lite full.

Får alla sina så fina?
 
hej jag går i kvalet att köpa en Lay-z-spa (den runda) och undrar om man kan ha raka ben i den och om det är behagligt att sitta ett par stycken utan att sitta i knät, och alt. är att köpa den som är lite större 1200L, så en fråga sitter man på botten på båda modellerna.
 
Jag satte just på min pump och värmare..

Kl. var 04:30 när jag satte på värmen :) var då 14 grader i poolen..
Utetempen är 12 grader

Just nu 05:50 är det 17 grader i poolen

Frågan är om värmaren fungerar som den ska ?
Det är original pump/värmaren som går nu
har av kalkat den med Ättika 12% blandat 80% vatten och 20 % Ättika och lät det ligga i pumpen under 1 timme.. igår

Frågan är om citronsyra kan vara bättre ? blanda med varmt vatten och hälla i och låta det verka men låta det verka24 tim ? låter mycket ?

Har även en ny pump i garaget som jag endast använt en gång under November då jag trodde pumpen var trasig fick då en ny.. kanske kalkat igen redan eller vad säger ni andra ?

Har även ett annat problem får inte locket att bli helt tätt, locket är runt och fint men själva poolen har ett litet veck på ett ställe och jag fick inte bort det när jag blåste upp och tömde ur luften.. försökte flera ggr.. så värmen försvinner ju ur där :(
 
Jag har sett någon uppgift om att värmaren ökar tempen med en grad per timme och kubik. Då är ditt resultat inte så tokigt. ;-\
 
För info gällande temp ökning..

Luft temp var 12 grader
Vatten temp 14 grader när jag startade värmaren i spa badet kl 04:30 (morgon pigg en söndag)
kl 05:10 var det 17 grader
kl 06:45 var det 18 grader
kl 06:55 var det 19 grader
kl 08:00 var det 21 grader
kl 09:00 var det 22 grader
kl 09:15 var det 13 grader
osv

Är väl inte så dålig fart i den värmaren/pumpen ?

Dok så kylls ju spa badet ner fort om man inte har på värmeren 24/7

Och då är ju frågan vad kostnaden blir om man har tex 34 grader inställt
 
:eek: Pajade värmaren klockan 9.00? :confused:
Dessförinnan såg det väldans bra ut.
 
orkade inte fortsätta kolla :)

nu är det endast 17 grader i poolen stängt av värmaren.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.