Mikael_L skrev:
Du kan kanske ringa och kolla...
Jag såg också dom på hemsidan, men inne i butiken i Uppsala så var dom på normalpris. Jag kollade t.o.m med en streckkodsscanner där. :confused:
Jag hade tur. Knep sista frässattsen, AEG:n (349kr skylt-ex.) och sorteringslådan för 99kr i Eskilstuna.

Det blev även en specialblomstersax med härdade skär (12:50 kr) för att bejaka min kvinnliga si... Ehr, jag menar till frun ;)
 
Var inne och kollade på lite kläder i nordstan och såg det fanns 3 slangar för abranet där så köpte dom (sakna sen innan), fanns också rätt många B&D slipmöss kvar,
 
Det verkar vara lite variationer i vad man sålt ut på "rean". Var där först idag (Västerås) och av förklarliga skäl fanns det inte mycket användbart och väldigt lite i maskinväg... bara div CO-tech. Dock hade man en hel del kvar i hyllorna till ordinarie priser, t.ex. en del blå bosch och de olika AEG-dragarna ( med 2 batterier för knappt 2000 och ett batteri för 1500:- ).

Det enda jag köpte var ett litet lass gummikablar för utbyte på maskiner. Har gjort det på 2 förut så nu ska resten av plastkablarna bort!
 
screamin-daemon skrev:
Hur mycket blev frakten?
Precis som muruc skrev så blev det 89:- i frakt. Däremot så brukar det ta ganska lång tid innan man har prylarna hemma, tog cirka 1,5 vecka sist jag beställde från Classe.
 
Jo classe är hyfsat långsamma, men de kan man leva med när man får 70% rabatt :D

Om man har väldigt bråttom så kan man välja deras snabborder alternativ, kostar 30kr extra men då skickar dom sakerna samma dag (om man har beställt innan 11.00 en vardag)
 
Beställer man för över 1000 kr blir frakten gratis..
 
fresve skrev:
Beställer man för över 1000 kr blir frakten gratis..

Inte hos classe, står iaf inget om det i deras "köpinformation".

Testade även att handla för lite drygt 1000kr och när jag ska bekräfta köpet så får iaf jag en fraktkostnad på 89kr.
 
FredrikR skrev:
Alla Coop, eller lokalt tro? :)
Tror nog att det är lokalt för dom håller på att göra om verktygsavdelningen här.
Men man kan ju hålla ögonen öppna för jag såg att dom ersatt Irwing tvingarna
med Kellen, så Coop gör väl som C O byter leverantör.
 
muruc skrev:
Inte hos classe, står iaf inget om det i deras "köpinformation".

Testade även att handla för lite drygt 1000kr och när jag ska bekräfta köpet så får iaf jag en fraktkostnad på 89kr.
Hmm, jag fick hem ngt nyhetsbrev om det häromdagen.. Tyvärr raderat så kan inte bekräfta mitt påstående.. :(
 
Jag var på CO idag (tredje dagen i rad...) Fick tag i några gummi kablar och lite andra smågrejer. De hade kvar den gröna exenterslip från Bosch, 400PE eller något sånt, för 299:- Dock har jag redan en Rotex, men kanske nån annan är intresserat?!
 
ceson skrev:
Tror nog att det är lokalt för dom håller på att göra om verktygsavdelningen här.
Men man kan ju hålla ögonen öppna för jag såg att dom ersatt Irwing tvingarna
med Kellen, så Coop gör väl som C O byter leverantör.

Bytter dem Irwin med Kellen?????

Nå er jeg lei skrotverktøy fra Kina. Det er enorme mengder av det og det meste er skrot innen kort tid alikevel...... :mad:
 
fresve skrev:
Beställer man för över 1000 kr blir frakten gratis..
Jag har också deras nyhetsbrev, tror att det var 1500 kr som gav fraktfritt, men jag har också slängt mejlet så jag kan inte dubbelkolla.
 
1000kr och man måste uppge ett checknummer man fick i mailet. Giltigt till och med 9 mars.
 
xCxJx skrev:
Bara påminna om att det är rea på Clas Ohlson. Lite av mina fynd: :)

Sticksåg Bosch GST 85. 649 kr (billigaste på prisjakt 1995) [länk]

Just det där ville jag iNTE se, jag köpte just den sågen till ordinarie pris i somras hos Classe...:( Å andra sidan är det en helt suverän såg som jag har haft otroligt mycket nytta av på mitt kombinerade bastu- /badrum-/vedbod-/verkstadsstugbygge.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.