Var inne på k-rauta i Partille igår och köpte en kap/gersåg för 2495:-. Det var ett antal kvar på en pall så om någon mer är sugen så kan det finnas kvar.
 
Snorbilligt!

Tack för tipset, får ta upp en förhandling med regeringen genast :)
 
Nästan för billigt för att inte handla :)
'Tur' man har en bit till närmaste KRauta..
 
hur mycket tog dom för bordet? Gta 3700.
 
Inte illa när dom tar 3295:- för PCM8:an!? ;)
 
Låter misstänkt likt en felskrivning, men stämmer det är det riktigt smaskigt pris! :)
 
Stämmer priset i första inlägget är det makalöst billigt, har aldrig sett nåt liknande faktiskt.

Nåväl, det bästa jag kan åstadkomma är cirka 5 300 spänn för en GCM 8 samt ett GTA 3700 i ett paket. Detta på förmidabla Carl-Ras i dejlige Danmark. ( Ja, jag härstammar från detta underbara land :) )

Paketet har blivit åtskilliga hundralappar dyrare dom senaste veckorna pga den usla svenska kronkursen, tyvärr.
 
Hejsan, kunde inte låta bli att spana in, nog stämde det alltid!
11 st kartonger kvar , förhandling ikväll så imrogon bitti kanske 10 kartonger kvar !!

PS Kan inte låta bli att också tänka på vilka marginaler det finns inom verktygsförsäljningen för inte tusan säljer k-rauta denna såg med förlust!
 
  • såg3.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vart tog du bilden?
Vill också ha en... Bor dock i Stockholm. Har de rea här också måntro?
 
Bilden tagen på K-rauta Partille strax utanför Göteborg.
 
Trodde jag hade gjort ett superkap då jag köpte min för 2800..på den tiden då Svenska kronan inte simmade i samma liga som den Isländska....

Men det är klart... att frakta sig halvägs upp till fjällen kostar en del åxå...
 
När de invigde K-rauta i Kungens Kurva i våras så tog de 1995:- för samma såg. Principiellt så handlar jag inte på K-rauta längre p.g.a. ohederligt beteende från K-rauta men det är en annan historia.../Yamma
 
Verkar som om K-Rauta förhandlat sig till ett bra inköpspris från Bosch. Kanske blir som med platt-tv försäljningen, har för mig att det var el-giganten som hade såpass bra pris så att mediamrkt köpte hela partiet!
Kanske p-plats köper upp k-rautas parti och säljer med Bosch "kampanj-pris" som sitt pris!!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.