Vad kul att äntligen få flytta in i huset! Vi längtar fortfarande. Vi vill jättegärna se biler från ert hus!
 
Vi har ett Le i Gislaved som blev färdigt i Maj. Vi trivs utomordentligt bra och när vi kommer hem från semestern ska vi börja måla utsidan. Ska bli roligt att sätta igång med det och se hur huset ändrar karaktär med de färger vi valt. Ska försöka lägga in bild när vi är hemma.
 
här är några bilder som jag tog med mobilkameran....tyvärr har inte kaklet i köket kommit ännu. Men det flir såklart svart det mä :) i det lilla badrummet har vi byggt nischer där en rak duschdörr ska sitta så småningom..

ursäkta att jag snurrar kameran för varje bild...man blir lite snurring
 
  • lillbadrum.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • sovrum.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • storbadrum2.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • storbadrum.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • vardagsrum.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Häftiga bilder det där maggie. Ni måste vara oerhört nöjda med det. Fräckt att sätta svart kök. Vet inte om jag hade vågat det :surprised::p Jag vill se mer!!

Här kommer en liten uppdatering för vår del. Snart är semestern slut för snickarna så då kan det börja röra sig igen.
 
  • Första strykningen.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Lite bilder från bygget som nu kommit en bit..............
 
  • DSCN1244.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • DSCN1399.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • DSCN1601.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack för alla fína bilder ni lägger upp. Jättekul att få se hur det går för er andra. Vill gärna se mer... Själva väntar vi på husleveransen som är den 18 augusti!
 
Några exempel på vårt blivande färgval:
 
  • Färg 2.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Färg 3.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Mer bilder om någon nu kikar........
 
  • DSCN1660.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • DSCN1632.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
åh specialfönster...cooolt !
 
är det någon som kan lägga in en bild på hur fasiken ni kopplat i telefon/nätverks-skåpet? När jag "bryggar" in telefonen går internet(adsl) ner till typ 5% och telefonen sprakar som attan. I allt man läset på nätet snackas det så mycket om "första jacket", men finns det något såfdant i teleskåpet ??

/magnus
 
Låter som om du får ta det där med en fackman. Våra målarkillar håller förresten på för fullt nu. Bilder är på ingående.
 
Va, gick det inte att ändra ytterdörr? Montera ur och ta dit egen...... Verkar vara lite knas, var det inte bättre att inte montera någon als och ni fick komma med en egen som monterades på plats. Har aldrig hört något liknande lite fyrkantigt tycker jag.
 
freddahl skrev:
Mer bilder om någon nu kikar........
var har du gjort av garaget??
 
....valdes bort (av många anledningar)......större 2 bils carport med förråd har byggts istället.
 
  • DSCN1771.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Till er som flyttat in. Någon som irriterar sig på att det drar kallt från köksfläkten när den inte är igång? Misstänker att det blir nåt baksug från kökets från-ventilation. Lite orolig bara ifall det skulle bli värre när det blir 30 grader kallare ute :-/

Nån som trimmat in niben föresten? har ni isåfall några råd för en annan LBLE ägare?

/magnus
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.