S Stuff skrev:
Vilken tänkte du på? Skickade tre exempel, men halva byn är Erskine-hus
gå ner på gatan lite med street view så ser du vad jag menar
 
Maria T Maria T skrev:
I orten Jädraås finns Erskines väg, ett trevligt område där en av mina vänner bor. Väldigt häftiga hus, de ser snarlika ut men alla skiljer sig i några detaljer.

[länk]
vad kostar ett hus där ? ser ut som underhållet inte är gjort
 
  • Gilla
Mikael Karlsson4999
  • Laddar…
Maria T
M maria01 skrev:
vad kostar ett hus där ? ser ut som underhållet inte är gjort
Senast sålda enligt Booli, 4 rum 93 kvm boyta, 620 kvm tomt, 1 275 000 kr. Nu är det en mindre ort och lite "off", även om jag tycker det är fint läge, men priset för detta hus är lägre än jag förväntat mig. Eftersom jag vet vad min vän köpte sitt hus för, ca 7 år sen, så har priserna stigit bra (tur för dom).
 
Maria T
M maria01 skrev:
vad kostar ett hus där ? ser ut som underhållet inte är gjort
Vad gäller underhåll så är det friköpta hus, eget ansvar med andra ord, och det skiljer sig betydligt från ett hur till nästa (såg jag, när jag senast var där på besök i juni).
 
Mina första tankar om husen var att första huset hade en schysst look av krematorium med skorstenen och andra huset var ett sånt där funky kokain festställe med yviga kläder hos besökarna.

Timmerstugan såg väll ut som stugor mest ser ut.
 
  • Gilla
Magnolium och 1 till
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Senast sålda enligt Booli, 4 rum 93 kvm boyta, 620 kvm tomt, 1 275 000 kr. Nu är det en mindre ort och lite "off", även om jag tycker det är fint läge, men priset för detta hus är lägre än jag förväntat mig. Eftersom jag vet vad min vän köpte sitt hus för, ca 7 år sen, så har priserna stigit bra (tur för dom).
jag vart förvånad av så högt pris
 
  • Wow
Maria T
  • Laddar…
Väldigt mycket "bastu-feeling" i dessa kåkar utöver själva bastun då i den mån det fanns. Men visst det kan säkert vara gångbart för en del spekulanter.
 
H Harald Blåtumme skrev:
Väldigt mycket "bastu-feeling" i dessa kåkar utöver själva bastun då i den mån det fanns. Men visst det kan säkert vara gångbart för en del spekulanter.
Ägarna till Villa Tesdorph kommer att få de pris de vill ha.

Huset är relativt avskilt mitt inne i Skövde.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.