B
F FRS05 skrev:
Jag har shoppat många Ryobi-verktyg när de har sådana här rabatter men nu är de exkluderade i rabatten.
Man får kolla vad som exkluderas. Jag var in igår och köpte några Plejd-delar och en pax-fläkt med 25% rabatt och det var bra kan jag tycka.
 
  • Gilla
FRS05
  • Laddar…
B Baskavoda skrev:
Man får kolla vad som exkluderas. Jag var in igår och köpte några Plejd-delar och en pax-fläkt med 25% rabatt och det var bra kan jag tycka.
J JFrisk skrev:
Fick detta mail:
[bild]
Verkar inte vara lika begränsat avseende märken det ofta kan vara. Dock bara i butik så tillgängligheten styrs ju därefter.
Är medlem men inte fått denna. Visar man bara upp en print screen på bilden eller är det en annan bild när man trycker på visa erbjudande?
 
L Luki5 skrev:
Är medlem men inte fått denna. Visar man bara upp en print screen på bilden eller är det en annan bild när man trycker på visa erbjudande?
Jag testade trycka på knappen nu, fick bara upp att det inte fanns några aktuella erbjudanden just nu!? Märkligt.
Funderade på att åka idag men det fanns absolut inget i lager av de tormek-saker jag funderat på att köpa, frågan är ju om det varit stor åtgång eller om de strategiskt plockat undan de saker de inte vill sälja rabatterat men inte exkluderat ur erbjudandet.
 
Fick sms med länk, länken gav följande
Bild av ett SMS från Clas Ohlson med erbjudande om att fira öppningen av butik nummer 100 med 25% rabatt vid köp av minst fyra varor mellan 20-22/9.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Norrtull Norrtull skrev:
Hultafors
[länk]
Fick 899kr i frakt när jag skulle beställa 😂
 
Men det är inte okay alls🤬
 
399:- frakt här.
 
Norrtull Norrtull skrev:
Hultafors
[länk]
819:- i frakt eller köra 31 mil för att hämta "gratis"? Nja, jag tror jag hoppar över den där rätstegen 😉

Kundvagn för köp av Hultafors rätstege för 1 375 kr, med hemleverans för 819 kr eller gratis avhämtning 154 km bort. Totalsumma: 2 194 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
E Erixzon89 skrev:
Granngården ska sluta med Stihl och säljer ut kläder och tillbehör med 30% rabatt i butik och online. [länk]
Blev en vända till lokala Granngården för att handla lite bra att ha. "Sparade" några hundralappar 👍 😅
 
  • Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
DANNE_K_ DANNE_K_ skrev:
Blev en vända till lokala Granngården för att handla lite bra att ha. "Sparade" några hundralappar 👍 😅
Samma här. Bra tillfälle att handla konsumtionsvaror. Sparade också några hundralappar.
 
  • Gilla
DANNE_K_
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.