Tecknad bild av en patient i sjukhussäng omgiven av läkare med text om en 38-årig man som bor hos sina föräldrar och hålls kvar på sjukhuset medan föräldrarna byter låsen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Skylt på en glasdörr med texten: "Push to open. If that does not work pull. If both do not work, try the actual entrance to your left.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
och en till och 9 till
  • Laddar…
En kvinna och hennes man avbröt semestern för att gå till tandläkaren.
”Jag vill dra ut en tand och jag vill inte ha någon bedövning då jag har bråttom” sa kvinnan. ”Bara dra ut den så vi kan köra vidare.”
Tandläkaren var mycket imponerad. ”Du är verkligen en modig kvinna. Vilken tand gäller det?”
Kvinnan vände sig till mannen och sa
”Visa honom tanden älskling.”
 
  • Haha
  • Gilla
Maria T och 6 till
  • Laddar…
En tecknad kvinna står vid en spegel och säger att hennes gympaledare tycker att hennes bröst ser ut som en 23-årings. En man i sängen kommenterar hennes rumpa.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
SusoDus och 4 till
  • Laddar…
Grå tejprulle i en toalettpappershållare med texten "Kolla, nu kan du torka och vaxa samtidigt!
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
En person kör bil på natten med suddiga ljus i bakgrunden och regndroppar på bilrutan. Texten ovanpå bilden lyder: "Me driving at night: 'I hope this is the road'".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:
[bild]
Been there, done that.

För ett antal år sedan körde vi en natt med mycket tät dimma. Jag som körde såg precis mittmarkeringen och tänkte att håller jag mig precis till höger om den så går det bra. Efter ett tag påpekade dock min fru att det inte alls var mittmarkeringen jag körde längs med, för den hade hon på passagerarsidan.
 
  • Wow
kashieda och 4 till
  • Laddar…
Tecknad bild av en apa i kamouflagekläder som gömmer sig på ett träd medan tre hundar tittar på och en bäver gnager på trädets stam.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
kashieda och 7 till
  • Laddar…
Tecknad bild av en sköldpadda som friar till en kanin som säger "I know you've probably never heard this, but you're moving too fast, Harold.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Port med röd sprayklotter samt handskriven text i vitt som förklarar att man ska sluta klottra på porten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
Översvämmad Tesla-laddningsstation där laddningsstolpar står i vatten, med texten "You thought smoking at the pump was risky shit" följt av skrattande emojier.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.