Tokslut Tokslut skrev:
Det är ju inne med att all mat ska smaka Tryffel. Det har Ford snappat upp och erbjuder nu till 2025: "Smoked Truffle theme" :O

[bild]

[länk]
Ser inte det där ut som en Tahoe gjorde för 25 år sedan? Bortsett från tryffelfärgen då…
 
MathiasS MathiasS skrev:
Ser inte det där ut som en Tahoe gjorde för 25 år sedan? Bortsett från tryffelfärgen då…
Nja 😅
 
MathiasS MathiasS skrev:
Ser inte det där ut som en Tahoe gjorde för 25 år sedan? Bortsett från tryffelfärgen då…
Dom hade ingen skärm i Tahoen då😀
 
  • Gilla
MathiasS
  • Laddar…
Unikt namn
Tokslut Tokslut skrev:
När 7st designers får i uppdrag att designa bilen och någon får den briljanta idén att dela upp grillen mellan dom (2025 RAM HD)

[bild]
[länk]
Tyskarna kan konsten att hålla ett vinnande stilrent tema över tid.

Fem bilder av BMW-fordon med överdrivet stora grillar som representerar designutveckling från 2017 till 2050, där den sista bilen liknar en radiator.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
😉
 
  • Haha
mikethebik och 7 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Dom hade ingen skärm i Tahoen då😀
Det är sant, men i övrigt, det är liksom lösa delar skruvat ovanpå andra lösa delar. Inte integrerat som alla andra, utom ryssarna, bygger bilar….
 
MathiasS MathiasS skrev:
Det är sant, men i övrigt, det är liksom lösa delar skruvat ovanpå andra lösa delar. Inte integrerat som alla andra, utom ryssarna, bygger bilar….
När satt du i en landrover senast?

Ja allt skruvat på i lager. Därför tar det 3 tim att byta en öppningsbar bakruta på en gammal cheva pickup. Rutramen med glas tog 10 min att skruva loss och dit med nya. Tog 1tim 30min att ta bort allt som satt i vägen 1tim o 20 min att skruva tillbaka allt.
 
  • Gilla
MathiasS
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Ser inte det där ut som en Tahoe gjorde för 25 år sedan? Bortsett från tryffelfärgen då…
Varför ändra på det som är perfekt?

N Niq skrev:
Ja allt skruvat på i lager. Därför tar det 3 tim att byta en öppningsbar bakruta på en gammal cheva pickup. Rutramen med glas tog 10 min att skruva loss och dit med nya. Tog 1tim 30min att ta bort allt som satt i vägen 1tim o 20 min att skruva tillbaka allt.
Byta strålkastarlampor (eller hela insatsen): Två sprintar så har man insatsen i handen och kommer lätt åt att byta lampa. Hur många moderna bilar klarar det?
 
  • Gilla
MathiasS
  • Laddar…
T Troberg skrev:
Varför ändra på det som är perfekt?


Byta strålkastarlampor (eller hela insatsen): Två sprintar så har man insatsen i handen och kommer lätt åt att byta lampa. Hur många moderna bilar klarar det?
Volvo V60 har så iaf min -11
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
N Niq skrev:
Dom hade ingen skärm i Tahoen då😀
Min Tahoe 95a hade en liten dubben DIN eftermarknads iaf. 😆

Interiör av en Chevrolet Tahoe 1995, visar instrumentbrädan, ratten och mittkonsolen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
galento
En sådan kärra skulle jag vilja ha 😀👍👍
 
galento galento skrev:
En sådan kärra skulle jag vilja ha 😀👍👍
Min va en 2dörrars med 6.5TD

Tvådörrars grön SUV parkerad framför ett tegelhus med trappor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
galento och 1 till
  • Laddar…
galento
Är det bara den längre modellen som har fotsteg ?

Blå Chevrolet SUV parkerad på en grusväg, fotsteg vid sidan av bilen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Skulle säga att de är eftermarknadsdelar eller originaltillbehör
 
Såhär såg det ut under yaris 2020. Hade en verkstad att svetsa men nu har det rostat igen runt lagningarna. Den här gången ska jag göra det själv och byta mera metall. Frågat runt och det ska nog köras på 2mm stålplåt här. Dräneringshål är förmodligen en bra idé också.


Närbild av en rostig, genomhålad del under en Yaris från 2020 som behöver svetsas och bytas ut.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Rostskadat område under en Yaris 2020, med synliga sprickor runt en svetsreparation. Flera metallrör som löper längs det skadade området.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Sitter ju opassligt nära tanken som är i plast. Diesel åtminstone istället för bensin. Skulle vilja köpa svetsskyddsduk av något slag som man kan klippa till eller linda runt tanken då jag jobbar.
 
  • Wow
Unikt namn
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.