Jag kan inte längre följa tråden "Vad blir det för mat?"

Postade två inlägg för ett tag sedan, efter det datumet så kan jag inte längre hitta tråden.

Jag anar en vegansk konspiration, då båda inläggen innehöll skämmiga mängder oxfile.

Eller finns det en bättre förklaring till det inträffade??
 
  • Arg
  • Gilla
Uffe A och 1 till
  • Laddar…
Hmm, jo faktiskt 😲

Men den syns inte under ”senaste” eller under ”bevakningar” eller via menyn!
 
Redigerat:
BirgitS
J JuggeH skrev:
Hmm, jo faktiskt 😲

Men den syns inte under ”senaste” eller under ”bevakningar” eller via menyn!
Jag ser tråden under Senaste:

Skärmdump av ett diskussionsforum som visar fliken 'Senaste' med tre trådar, inklusive 'Allt om bilen', 'Avsluta kant stänkskydd i marmor', och 'Vad blir det för mat?'.
 
7ender
Du har kanske råkat trycka på ignorera?
Inställningingen var inte lätt att hitta. I appen för ios:
Min profil > Inställningar > Inställningar igen > Trådar du ignorerar
 
BirgitS BirgitS skrev:
Jag ser tråden under Senaste:

[bild]
...men inte jag :)
 
Skärmbild av en användarprofil på Byggahus.se visar att inga diskussionstrådar ignoreras, meny till vänster med olika profilinställningar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
J JuggeH skrev:
[bild]
@7ender - bra tänkt, men tyvärr, jag ignorerar inga trådar. Jag tog bort (den enda) tråden i ignore-listan, men den hade inget att göra med mat ...
 
Rimligen bevakar @Per Eskilsson eller hans personal hela det här delforumet. De har ju byggt funktioner för att man ska kunna göra det.
 
Vi har nu testat lite men inte lyckats reproducera felet. Vi planerar göra lite mer testande i slutet av dagen och hoppas då bli klokare på varför du inte kan se tråden.

Det enda vi kan komma på just nu är att du ignorerar en användare som nyligen har postat i mat-tråden. Det kan vara så att det börjar funka igen om du tar bort användaren från ”Folk du ignorerar” men vi är inte säkra på att det löser problemet.
 
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Vi har nu testat lite men inte lyckats reproducera felet. Vi planerar göra lite mer testande i slutet av dagen och hoppas då bli klokare på varför du inte kan se tråden.

Det enda vi kan komma på just nu är att du ignorerar en användare som nyligen har postat i mat-tråden. Det kan vara så att det börjar funka igen om du tar bort användaren från ”Folk du ignorerar” men vi är inte säkra på att det löser problemet.
Ja, det hjälpte faktiskt att ta bort en ignorerad användare!

Tack!
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
J JuggeH skrev:
Ja, det hjälpte faktiskt att ta bort en ignorerad användare!

Tack!
Kan det vara så att du iggade en vegan eftersom du tror att det var en vegansk konspiration?
Och vad har du emot veganer?
 
Redigerat:
U Uffe A skrev:
Kan det vara så att du iggade en vegan eftersom du tror att det var en vegansk konspiration?
Och vad har du emot veganer?
Personen jag iggade är definitivt inte en vegan. Inte heller jag är en vegan. Försökte bara var lite rolig . Ursäkta…
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.