nino nino skrev:
Kan man göra en besiktning utan att besikta bilen?
Har sett en lite äldre Kia på en firma, den ska besiktad före den sista den här månaden.
Priset är därefter och besiktar dom den så lär ju priset öka en del iaf.
Hade varit smidigt att köra in och få en kontroll av bromsa, ev felkoder och avgasvärderna.

Någon som bor i närheten av Handen som inte har nåt för sig och är kunnig med bilar så skicka ett pm 🙂
Brukar inte många besiktningsfirmor erbjuda köpeskontroller?
Motormännen hade iaf förr en sådan tjänst.
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Beställde ett motorfäste till en fiesta från Trodo och valde att dom skulle kolla att det passar. Fick mail att det passar inte. Det här föreslår dom att jag ska ta istället.
Expansionskärl, kylvätska VIKA 11210394101 föreslås som alternativ till motorfäste för en Fiesta, kontrollera lämpligheten för ditt fordon. Pris 181 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Wow
mikethebik och 6 till
  • Laddar…
De slår upp regn i fel land eller?
 
N Niq skrev:
Brukar inte många besiktningsfirmor erbjuda köpeskontroller?
Motormännen hade iaf förr en sådan tjänst.
Åtminstone kan man i Finland ta bilen till valfri verkstad och ha dom göra avgastest, det kvittot duger sen till besiktningen.
 
MathiasS MathiasS skrev:
De slår upp regn i fel land eller?
Vet inte men jag beställde från Finska sidan med finskt reg.nr.

Gick till svenska sidan och sökte fram samma produkt för att ni skulle förstå vad det var.
 
  • Gilla
MathiasS
  • Laddar…
RoTe
Det måste ha blivit något generalknas hos dom. Jag har ännu inte fått fel grejer iaf...
 
Isakare Isakare skrev:
Skrev i elbilstråden om en kompis PS2 och dess 360 kamera.
Här är bilden [länk]
Ska det vara så ?? Hur ser det ut på andra bilar ??
Det på bilden är ju iaf totalt oanvändbart.
Ser ut som Volvos 360-kamera. Är den enda jag har erfarenhet av men förstår inte varför den skulle vara oanvändbar, jag tycker den funkar ok. Är det den förvrängda bilden av bilarna bredvid som det syftas på så påverkar det inte användandet av kameran - tycker jag.
 
RoTe RoTe skrev:
Det måste ha blivit något generalknas hos dom. Jag har ännu inte fått fel grejer iaf...
Ja jag gissar att man råkat länka fel.
Men dom verkar inte vara så snabba på att svara på mail.
 
Tokslut Tokslut skrev:
När 7st designers får i uppdrag att designa bilen och någon får den briljanta idén att dela upp grillen mellan dom (2025 RAM HD)

[bild]
[länk]
Det är väl annars Jeep som har sjudelad grill?
 
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Det är väl annars Jeep som har sjudelad grill?
Jag slängde bara till med 7st, Jeepgrillen ser ju bra ut, här har de ju blandat mönster, former och riktningar huller om buller 🤯
 
  • Gilla
RoTe och 1 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Jag slängde bara till med 7st, Jeepgrillen ser ju bra ut, här har de ju blandat mönster, former och riktningar huller om buller 🤯
Vi är överens.
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
När 7st designers får i uppdrag att designa bilen och någon får den briljanta idén att dela upp grillen mellan dom (2025 RAM HD)

[bild]
[länk]
"Sleeker faces"? 😂
 
Om en bil kunde ha typ-2 diabetes skulle den se ut sådär
 
Orkade inte tanka när lampan tändes i Örebro, tog Eskilstuna ist.
Bilens instrumentpanel som visar varningen "Bränslenivå låg" med en räckvidd på 9 km. Odometern visar 131375 km.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.