Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
Alla de små flugorna som är på vinet.
Tecken på långsamt drickande eller för sött vin.....🥳
 
  • Haha
cpalm och 2 till
  • Laddar…
Maalox
K Kane skrev:
Tecken på långsamt drickande eller för sött vin.....🥳
Min föreställning var att Claes var en konjakstyp, en flaska Grönstedts på punchverandan ackompanjerad av en nyprintad upplaga av veckans avgöranden från MÖD ❤️
 
  • Haha
  • Gilla
BengtH och 2 till
  • Laddar…
Maalox Maalox skrev:
Min föreställning var att Claes var en konjakstyp, en flaska Grönstedts på punchverandan ackompanjerad av en nyprintad upplaga av veckans avgöranden från MÖD ❤️
Du får tänka om.🙃
 
  • Gilla
Claes Sörmland
  • Laddar…
Maalox Maalox skrev:
nyprintad upplaga av veckans avgöranden från MÖD
Som fortfarande är varm och stinker myndig trycksvärta...
 
  • Wow
  • Haha
Claes Sörmland och 1 till
  • Laddar…
Gnomeboy Gnomeboy skrev:
Ojojoj, vilken lista det kan bli 😅

- Jag hatar barnens alla förbaskade leksaker som sprids ut i huset varje dag, helst ska allt i lådorna bara kastas ut och ligga där.Dom leker inte ens med dom. Städa vägrar dom, mamman städar när hon tröttnar och jag låter det ligga (så barnen kanske förstår) eller slänger dom i en svart sopsäck 🥹

- Har blåst ut hela minstingens rum ner till grunden, men jag får inte tiden till att kötta på där inne som planerat

- Jag stör mig fruktansvärt mycket på min luft/vatten värmepump som jag köpte och installerade själv i vintras (Är rörläggare). Fungerar felfritt till att nu krångla på ett sätt som inte ens tillverkaren kan lösa.

- Jag stör mig på hela huset just nu. Jag ångrar att vi köpte huset, väldigt mycket jobb vilket kostar tid och pengar som alltid av någon anledning saknas 😕

😅
Känner igen mig i det där.. fast min värmepump funkar hittils, men snart dags att sätta på värmen för kalla årstiden...
 
O [old rusty] skrev:
Har du kollat så dräneringsröret är öppet?
För så beter sig bara vår när det är dags för rens av röret..

OnT:
Att jag blev lurad till tryckdimmer i vissa rum. schneider tror jag.
Sega som tusan, typisk nymodern försämring mot vred..
Det är stopp ibland som jag rensar, problemet kanske sitter längre ner i dräneringsslangen.
 
K
Min dusch håller ojämn värme! När jag ska skrubba mig och då drar ner på vattentrycket ( för att spara vatten) blir det kallt! Någon som vet orsaken???
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.