Text på bild: "I’m not going to do any cleaning in October. I shall just tell everybody that the dust and cobwebs are part of the Halloween decorations.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
4774 och 5 till
  • Laddar…
Text med en humoristisk kommentar om att välja en rörelsedetektor istället för en stegräknare, med en bakgrund av kettlebells.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Älska
  • Gilla
4774 och 7 till
  • Laddar…
En grön grod-docka tittar ut genom ett regnigt fönster med texten "Sometimes I wonder what happened to the people who asked me for directions".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Rostig_9000i_-88 och 5 till
  • Laddar…
4774
Fujim Fujim skrev:
Jag ser det inte trots att jag nu vet vad det är.
Inte jag heller 🙃
 
En man poserar iklädd olika uppgifter i hemmet, som att sopa golvet, gå med hunden, rensa avloppet, diska och lägga in tvätt i torktumlaren.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
4774 och 4 till
  • Laddar…
tommib
Eller hur!
Bästa parfymen en fredagskväll är lukten av Ajax från badrummen.
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 3 till
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
Eller hur!
Bästa parfymen en fredagskväll är lukten av Ajax från badrummen.
Så länge du gjort sysslorna som hon vill ha gjorda.. så att hon slipper.. så ligger du på plus! 🌸 då finns det chans till fredagsmys.. även om det innebär utslagen i soffan, sovande efter 10 minuter in i filmen ;)
 
Snigla Snigla skrev:
Så länge du gjort sysslorna som hon vill ha gjorda.. så att hon slipper.. så ligger du på plus! 🌸 då finns det chans till fredagsmys.. även om det innebär utslagen i soffan, sovande efter 10 minuter in i filmen ;)
Menar du att det finns andra typer av fredagsmys?
 
  • Haha
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
FREDAGSFRÄCKIS:

Bonden körde upp till grannens gård, och knackade på dörren.
En 9-årig pojke öppnade.

- Har du mamma eller pappa hemma, undrade bonden.
- Nej, de är i stan, sa pojken.
- Din bror då, Oskar? Är han hemma?
- Nej, han är med mamma och pappa i stan, svarade pojken.

Bonden stod en stund och funderade för sig själv.

- Jag vet var verktygen är, om du vill låna något. Jag kan tala om för pappa att du har varit här, sa pojken.
- Nejnej, sa bonden. Jag vill prata med din pappa om din bror, Oskar. Han har gjort min dotter, Karin, med barn.

Pojken tänkte lite.

- Det får du allt prata med pappa om. Jag vet att han tar 500 kronor för parning med tjuren, och 50 kronor för galten, men jag har ingen aning om vad han tar för Oskar...
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 7 till
  • Laddar…
Tror jag postat den innan, men kul ändå.. så ifall att någon missat den.. så kommer den här igen :)

Bild med text: "Vad som händer när du dricker beror på vad du jobbar med: Bagaren blir på kanelen, Trubaduren blir på lyran, Elektrikern blir på lyset...
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Anders.o93 och 4 till
  • Laddar…
wildeside
Text på gul bakgrund: "När män är 20 år spelar de fotboll. När män är 40 år spelar de tennis. När män är 60 år spelar de golf. Märker du att ju äldre män blir, desto mindre blir bollarna?" Under texten finns en illustration av en leende kvinna i röd tröja.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Thomas1972 och 1 till
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.