Verkar svårsålt. Var kanske med facit i hand ingen bra affär att spekulationsbygga på den nivån 2021.
 
  • Gilla
jocke31
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Verkar svårsålt. Var kanske med facit i hand ingen bra affär att spekulationsbygga på den nivån 2021.
Nej, hade jag haft 100 millar (för mig att det kostade något sånt när det låg ute första gången?) att slänga ut på ett hus hade man ju velat göra val av inredning och allt annat.

Hade det inte en jättebrygga förra gången som de tvingades ta bort?
 
M Mangan13 skrev:
Nej, hade jag haft 100 millar (för mig att det kostade något sånt när det låg ute första gången?) att slänga ut på ett hus hade man ju velat göra val av inredning och allt annat.

Hade det inte en jättebrygga förra gången som de tvingades ta bort?
jo jag tror det var detta hus som hade en helikopterplatta (!) utanför. Känns lite för vulgärt i inredningen inte min smak direkt....Borde kunna bli exklusivt hotell med sina 18 rum!
 
HOBBY ARCHITECT
M manner skrev:
jo jag tror det var detta hus som hade en helikopterplatta (!) utanför. Känns lite för vulgärt i inredningen inte min smak direkt....Borde kunna bli exklusivt hotell med sina 18 rum!
😀 18?
 
Text som lyder: "Drakskeppsvägen Täby/Viggbyholm 18 rok" mot en mörk bakgrund.
 
M MinimalistWannabe skrev:
Lite väl pråligt för mig men kul att det finns folk som tar ut svängarna.

[länk]
Visst såg det stort ut och fin utsikt, säkert fantastiskt läge. Men om man har, vad säger ni det kostar 100MSEK, varför vill man då bygga i en stil som påminner om en McDonalsresturang?
 
  • Haha
  • Gilla
spikplanka och 3 till
  • Laddar…
J JohanLun skrev:
Visst såg det stort ut och fin utsikt, säkert fantastiskt läge. Men om man har, vad säger ni det kostar 100MSEK, varför vill man då bygga i en stil som påminner om en McDonalsresturang?
Haha, jag hade liknande tanke. Jag trodde containerhus var det man gjorde när man inte hade råd med något annat?
 
är inte detta hus med i tråden tidigare
 
M maria01 skrev:
är inte detta hus med i tråden tidigare
Kanske?
McDonald's-restaurang med upplyst logotyp och modernt utseende sedd på kvällen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
spikplanka och 7 till
  • Laddar…
jag hade lätt betalat 20 miljoner för en donken
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
M Mangan13 skrev:
Nej, hade jag haft 100 millar (för mig att det kostade något sånt när det låg ute första gången?) att slänga ut på ett hus hade man ju velat göra val av inredning och allt annat.

Hade det inte en jättebrygga förra gången som de tvingades ta bort?
Ja, det är ju huset som inte har strandtomt men marknadsfördes som det. Ska finnas gångväg mellan husen ner till sjön enligt fastighetskartan. Var någon som arrangerade allmän badfest på bryggan.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT
  • Gilla
Scout och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.