Tackar, den har kommit fram :)
 
  • Älska
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Maria T
Kvinna leende, pekar neråt, glasögon, mörk tröja med text, inomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Görsnygg! Tröjan alltså ;)
Tack tack för en superfin present :heart: å glad sommar till er!

(Tyvärr ännu ett bevis för att PostNord i Huddinge kommuns östra delar inte funkar optimalt, trodde ju jag fick tröjan i måndags, men slutet gott allting gott!)
 
  • Gilla
  • Älska
MariaiÖstergötland och 6 till
  • Laddar…
Kul med bilder. Hittills en känd frisyr och ett nytt ansikte. Upp med fler tröjbilder med folk i!

Eftersom jag inte beställde någon tröja så kan jag inte föregå med gott exempel. En bild på mig utan tröja hör tyvärr inte ihop med ordet ”gott”.
 
  • Haha
  • Gilla
yonna och 3 till
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
[bild]
Görsnygg! Tröjan alltså ;)
Tack tack för en superfin present :heart: å glad sommar till er!

(Tyvärr ännu ett bevis för att PostNord i Huddinge kommuns östra delar inte funkar optimalt, trodde ju jag fick tröjan i måndags, men slutet gott allting gott!)
Jag kan ”trösta” dig med att det inte är bättre i Huddinges norra delar ;) Min damp också ner i brevlådan idag fastän den ”inte kunde levereras” i förrgår.
 
  • Ledsen
Maria T
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Kul med bilder. Hittills en känd frisyr och ett nytt ansikte. Upp med fler tröjbilder med folk i!
Kvinna tar selfie i spegel med mobiltelefon, bär glasögon och mörk tröja, reflektion och interiör i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Klädd för att skura bort fågelattack från fönstren (och fingeravtryck från speglarna)!
AJFCJaWWwDmweHP5M-CiQSGBdeReCON9IJO2boFwT8-Z25pbc01hORTRiLWebA6LpJBVSxWYZP0LXHop7PEIsP-pA10jZmFlMBTDLKL5u9cg_uMVQkjhX66dKxHBy87w2_54b44nTj6wwztUu_u_CXfJSiW0tOl_xFuX9E3MQuIk0auLEpzC0aa7EKn_QI2JiYfi00hetH957A6JuIg4qc2CuuqPVkm1J4GGdVw3deYRS7NH6gH2aLwuHLfOJPtn2uoo7yhm5kMXvwisEt2feGwFZ7kS4fFpAVbxe-DGlup_T39DoXJqg36TlQQiATIk_65l1a4SrbarIzVeR4nVjtNYLodQGV8ubk7Q3slxtULzDpntx_o1Z8kMLwii-QYYo0ymrkBNe9eJke5KnGyiJCd8YdR3N4IhX_PRzNvXWZ1vA7hbBSjH8u_8VgS-P-rHY6NP9mIpQu0PUKASGG0k8dsNJtP4l5qgWl1aODR0ids14LhJ-U2AJ157SbW3PPJ2Hk6cDkNaNx1ecFZvswBpFt64BvsGKE4hiFOuiG_mlvN2m1ju5ayaVpWlJtHc4XwheA7qJrdAP8IgByRN6iSNF3C-97Y-wpx4D5EH-W63fcLErVYR7FfPZ6QAIEkhKpTKvUU6oJ5ZwpFa5NShTja2eb6_L4SjHo6hzVDcpYOb_Rmg9aFG0_agUgbs6V42PvwSEdM1sW7KOQpyc-LWsyZ2LfyJBhX2sbdgKYFdgTmnXJ5dWD243YZD2TUh7JEnEglYw8mDIqOwCi88EuRNR_7kFvn0Bd9bG-DbzZSnpCcpFiwfyEW_AHnqHJYXNrD_4wkzM9rHgzN3zu4i6C0IjuraIz76L5OalwVK5VsMv5IhmRK7oIThJkzPFD8hLRf5aGBZaoXHEKU9dh2eFarlAZfZBKNgDMA=w1141-h856-s-no
 
  • Gilla
  • Älska
Dan_Johansson och 5 till
  • Laddar…
Ja, tack så mycket, den har hittat till Ekerö också!
 
  • Älska
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
optimum
Stort tack för min nya fina tröja från er på Byggahus.

Passade perfekt. :cool:
 
  • Älska
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Så dök också här en elegant box upp med känt innehåll.
Tack så mycket för det.
 
  • Gilla
  • Älska
Marlen Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
Djävlar vad överladdad jag är för att få använda tröjan i sommar!


Person med svart t-shirt och röd rutig kjol, utan synligt ansikte, står utomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Får se om jag har slitit ut den innan midsommar...
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
Marlen Eskilsson och 8 till
  • Laddar…
Jag är inne på samma linje som @useless ser jag! :D
Tackar för tröjan!!
 
  • Man med skägg tar selfie, gör fredstecken, bärande kilt, mobilskal med panda. Djungeltema i bakgrunden, spegelbild.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
Marlen Eskilsson och 6 till
  • Laddar…
David Wallin David Wallin skrev:
Jag är inne på samma linje som @useless ser jag! :D
Jag visste att vi hade mer gemensamt än postnumret.
 
  • Gilla
David Wallin
  • Laddar…
Vissa av oss väntar fortfarande 😅
 
Tokslut Tokslut skrev:
Vissa av oss väntar fortfarande 😅
Du är inte ensam om det... 🙄
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.