G Git Johansson skrev:
Allt är i sin ordning o har inga bekymmer. Hade firma som gjort jobbet.
I så fall ser jag också i syne. Hela gängan syns ju på vinkeln, så muttern där till vänster lär inte göra någon större nytta.
Röret linjerar inte med vinkeln heller, så det är bara en tidsfråga innan det blir läckage.


Industriella röranslutningar med flänsar och kopplingsdetaljer monterade på vägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
G Git Johansson skrev:
Det går jättebra med stora plattor. Plattsättaren använde kuvert skärning o smal fog. Behöver ej heller ng list mellan duschdörrarna o golvet utan det funkar fint ändå.
Påstod inte att det inte går, skrev att det är lättare!!
 
BirgitS
G Git Johansson skrev:
Det går jättebra med stora plattor. Plattsättaren använde kuvert skärning o smal fog.
Kuvertskärning är ett sätt att få mindre plattor.
 
B Bigmike1976 skrev:
Påstod inte att det inte går, skrev att det är lättare!!
Det beror på vem man frågar o vilken kunskap de besitter så där får man troligen olika svar.
 
Luddis_1 Luddis_1 skrev:
Saknas det en kopplingsmutter, eller jag som ser i syne🤔
Bara för att… så tog jag bort kåpan o tittade o på denna bilden saknas det men sitter rätt numer o jag tog laddade upp ett foto för tidigt! Tack ändå för respons.
 
  • Gilla
Morkl och 5 till
  • Laddar…
Här kommer lite bilder på våra badrum i nya huset 🙂.
 
  • Modernt badrum med vit toalettstol och vitt handfat med spegel ovanför. Väggarna är vita och golvet är mörkt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Modernt badrum med ett runt, upplyst spegel ovanför en tvättställskommod, väggar klädda i beige kakel och ett fönster till höger.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ett modernt badrum med duschhörna, toalett, handfat och en stor rund spegel med bakgrundsbelysning, samt väggar klädda i grå kakel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Modernt badrum med grå kakel, rund spegel med bakgrundsbelysning, vitt handfat med vit kommod, toalett, handduk på vägg och fönster med utsikt mot träd.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Modernt badrum med dubbla handfat, stor spegel, dusch, inbyggda hyllor och naturligt ljusinsläpp från två fönster.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Modernt badrum med gråa kakelväggar, två handfat, en dusch med glasdörr, en toalett och handdukar hängande på väggen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Marlen Eskilsson och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.