HOBBY ARCHITECT
M maria01 skrev:
nej det var inte snyggt eller stolarna till dom kan ju vara så att fru redan har tömt halva huset på möbler dom är väll skillda så dom fick ställa in det bordet istället
Ulf Kristersson och Birgitta Ed skilda? Tror jag inte, men statsministern bor ju i Sagerska huset. Fast inte säkert han är statsminister om två år, men hans fru hade väl köpt nåt annat hus också, men det var väl nån form av organisation i det, men dom kanske ska bo i det mindre huset brevid.

Stolarna passar inte bordet i alla fall, rätt trista stolar. Hade dom varit i svart hade det funkat bättre. I övrigt ganska trist inredning, men ändå relativt smakfullt.
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
[bild][bild]
[länk]
Nån som vet vad mäklaren går i gång på här?
Ett stilfullt kök med vita skåp och en hög, svart vinställning intill en vägg med ansiktsillustrationer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Här kommer hobbyobducenten trivas....🤓
Professionellt utrustat kök med rostfria arbetsbänkar, hängande köksredskap och vita kakelväggar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
cpalm och 1 till
  • Laddar…
köket var det bästa med huset liknar mit kök faktiskt
 
HOBBY ARCHITECT
K Kane skrev:
Här kommer hobbyobducenten trivas....🤓
[bild]
Perfekt för en seriemördare. 🙂
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
H Haget skrev:
… eller i Sportpalatset? (Gammalt, jo. Hus, tja)

[länk]

[bild][bild]
Fint på utsidan....
 
Inte för att jag är på jakt efter en 22-rumskåk, men vore jag de skulle en sådan söder om stan och granne med ett radhusområde nog inte locka.

Så oavsett att huset ger ett intryck av att vara sönderrenoverat gör nog läget (som man gör sitt bästa för att dölja i bilderna) att många väljer bort det.
Kartbild som visar ett stort hus nära ett radhusområde söder om staden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Det här har varit till salu hur länge spm helst. Bättre att sätta eld på det och få ut försäkringpengr eller vad?
[bild]
[länk]
Nu är det dock inte det huset som brinner.
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Det här har varit till salu hur länge spm helst. Bättre att sätta eld på det och få ut försäkringpengr eller vad?
[bild]
[länk]
finns med i tråden i flera år nu
 
HOBBY ARCHITECT
R Rikard_Sa skrev:
Nu är det dock inte det huset som brinner.
Jaha!
 
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Inte för att jag är på jakt efter en 22-rumskåk, men vore jag de skulle en sådan söder om stan och granne med ett radhusområde nog inte locka.

Så oavsett att huset ger ett intryck av att vara sönderrenoverat gör nog läget (som man gör sitt bästa för att dölja i bilderna) att många väljer bort det.
[bild]
Ja, huset som sådant är ju vackert, men 22 rum, varav delar är väldigt smaklöst renoverat (tegeltapet! 😳) och helt omöjlig tomt, där större delen är klippor. Det gäller att hitta hyresgäster man trivs med för trots att tomten är över 400 kvm är det bara några hundra kvm som går att utnyttja på ett vettigt sätt.
 
Anna_H Anna_H skrev:
Ja, huset som sådant är ju vackert, men 22 rum, varav delar är väldigt smaklöst renoverat (tegeltapet! 😳) och helt omöjlig tomt, där större delen är klippor. Det gäller att hitta hyresgäster man trivs med för trots att tomten är över 400 kvm är det bara några hundra kvm som går att utnyttja på ett vettigt sätt.
400 m² är ju en jätteliten tomt, du tappade väl bort en nolla? Den är ju 4717 m² enligt annonsen.
 
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Inte för att jag är på jakt efter en 22-rumskåk, men vore jag de skulle en sådan söder om stan och granne med ett radhus
För spekulanter på en 40 miljonerskåk håller jag med, då vill man kanske ha grannar som också har Ferrari.

Men min uppfattning är ändå att Rönninge följt av Tullinge är bland de finaste områdena i de södra delarna av Stockholm utkanter. Finns några fina hus i Tumba också, men även de ligger väl insprängda med annan bebyggelse som inte lockar lika mycket för den med stinn plånbok... Rönninge dock, är riktigt idylliskt i de delar jag passerat igenom om man gillar sekelskifteshus och lite lantlig känsla.

Nackdelen är väl att Tullinge, om jag minns rätt, hör till Botkyrka, med det är det det skolurvalet och den kommunalskatten man får på köpet.

Leif-Ivan har väl eldat sopor i Tumba också? Har han kvar sitt bilmuseum? Jag har aldrig varit där, nu känns det mindre kul att göra nåt som gynnar honom efter detta med Think-Pink.
 
R roli skrev:
400 m² är ju en jätteliten tomt, du tappade väl bort en nolla? Den är ju 4717 m² enligt annonsen.
Jepp.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.