R
Nybryggt kaffe som är så gott..
 
  • Arg
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
INGET JÄVLA KAFFE
När du får oväntat besök?

En person klädd i en svart kåpa står på en stenig strand med klippor i bakgrunden, under en mulen himmel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
4774 och 2 till
  • Laddar…
Noramasen Noramasen skrev:
Nu har jag läst hela tråden, men ingenstans finner jag något svar på var du köpt snabbspännet. Var har du köpt det?

Men vidare så måste väl ändå felet finnas i onämnd kroppsdel. Hur i svartsvedda djävlars kan man lägga ner så mycket energi på att leta efter den saknade skuddshuven till däcket?
Och varför självbenämna sig ”pappkartongen” och inte då ärligare utan omsvep pappskallen?
Var jag köpt snabbspännet?
Du måste förstå att vissa saker är personliga. Det är helt enkelt för jobbigt att prata om.
Den där skyddshuven var inte vara en vanlig skyddshuv. Jag känner att det vart jobbigt.det. Jag känner mig kränkt
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
INGET JÄVLA KAFFE
Så du vill inte ha långburk med kaffesmak❓
 
  • Arg
kashieda
  • Laddar…
N Niq skrev:
Så du vill inte ha långburk med kaffesmak❓
Jag är intresserad av innehållet. Så om den smakar kaffe är inget jag bryr mig om.

Men man skulle kanske inte bli så glad om det visade sig att kaffesmaken på innehållet berodde på att det var kaffe..
Det kan bli farligt. Man ska absolut inte blanda kaffe med öl. Det kan bli farligt. Det brukar kunna ge huvudvärk och trötthet.
 
Bananskalare Bananskalare skrev:
Var jag köpt snabbspännet?
Du måste förstå att vissa saker är personliga. Det är helt enkelt för jobbigt att prata om.
Den där skyddshuven var inte vara en vanlig skyddshuv. Jag känner att det vart jobbigt.det. Jag känner mig kränkt
Jag förstår alla som blivit lurade att köpa en vw känner sig kränkta så du är inte ensam. Det kanske finns någon stödgrupp i närheten
 
kashieda kashieda skrev:
INGET JÄVLA KAFFE
Jag fattar inte bättre för att du skriker, ta dej en liten pilsner så ska du se att det känns bättre.
 
  • Älska
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
R
kashieda kashieda skrev:
INGET JÄVLA KAFFE
Är du generad eller väldigt varm ikväll eller varför så många rödaansikten ifrån dig..
 
Redigerat:
R Rejäl skrev:
Är du generad eller väldigt varm ikväll eller varför så många rödaansikten ifrån dig..
Ölbrist.
 
  • Gilla
  • Wow
Rejäl och 2 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Är du generad eller väldigt varm ikväll eller varför så många rödaansikten ifrån dig..
Han har ju uppenbarligen inte fått sitt kaffe eller öl
 
  • Haha
Rejäl
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Prata Östgötska eller åtminstone Svenska med talmetern så ska du se att den fungerar bättre..
Tecknad bild av två präster som utför en exorcism och en person bunden till en säng. Text ovanför: "För sista gången jag är inte besatt. Jag talar Östgötska!
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 4 till
  • Laddar…
Öletikett för "Helsingborgs Kaffestout" med 8,5 % alkoholhalt, innehåller kaffeillustrationer och texten "Craft Beer Bryggt med kunskap och kärlek" samt diverse symboler.
 
  • Ledsen
  • Wow
  • Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Jag förstår alla som blivit lurade att köpa en vw känner sig kränkta så du är inte ensam. Det kanske finns någon stödgrupp i närheten
Nu blev jag ännu mera kränkt insinuerar att jag behöver stödgrupper,?
 
kashieda kashieda skrev:
Ölbrist.
Det här är allvarligt. vad hände! varför?
 
Bananskalare Bananskalare skrev:
Det här är allvarligt. vad hände! varför?
Långburksleveransen uteblev. Kan man stämma mäklaren?
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.