Jag har ett hus i ett typsikt villaområde och här har jag några små sidoverksamheter. Jag sågar plank för försäljning med mitt mobila sågverk, är delägare i en betongbil som vi brukar låta stå på rull på uppfarten, har plåtslageri i garaget och nu senast har jag inrättat ett kombinerat meth-labb och inspelningsstudio för gangsterrap i min friggebod. Ett par av grannarna har varit här och gnällt över att det låter och luktar. Någon tyckte också att alla svarta BMW:s med rappare som besöker mig kör för fort på villagatan. Min fråga är nu vad jag ska göra åt de gnälliga grannarna, för de är helt omöjliga att prata med.
 
  • Gilla
  • Älska
4774 och 3 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
En pavarotti heter det. Eller 14.
Du menar väl: ”En låda pavarotti heter det. Eller 14.”?
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
Jag har ett hus i ett typsikt villaområde och här har jag några små sidoverksamheter. Jag sågar plank för försäljning med mitt mobila sågverk, är delägare i en betongbil som vi brukar låta stå på rull på uppfarten, har plåtslageri i garaget och nu senast har jag inrättat ett kombinerat meth-labb och inspelningsstudio för gangsterrap i min friggebod. Ett par av grannarna har varit här och gnällt över att det låter och luktar. Någon tyckte också att alla svarta BMW:s med rappare som besöker mig kör för fort på villagatan. Min fråga är nu vad jag ska göra åt de gnälliga grannarna, för de är helt omöjliga att prata med.
Om du ser till att inga Bmws dyker upp är det nog lugnt sen. Vem som helst blir störd av att tvingas se på Bmw bilar.

Vad är det för märke på betongbilen❓
 
  • Gilla
datja och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Om du ser till att inga Bmws dyker upp är det nog lugnt sen. Vem som helst blir störd av att tvingas se på Bmw bilar.
Förstår det. BMW måste upplevas från insidan. Jantelagen.
 
N Niq skrev:
Om du ser till att inga Bmws dyker upp är det nog lugnt sen. Vem som helst blir störd av att tvingas se på Bmw bilar.

Vad är det för märke på betongbilen❓
Tack! Så om jag övertalar kidsen att hyra Audis så borde det vara lugnt. Smart.
Det är en Scania.
 
N Niq skrev:
Vad är det för märke på betongbilen❓
BMW så klart!
 
Alfredo Alfredo skrev:
BMW så klart!
Det är en Scania. Skulle aldrig låta min tolvåring köra den om det var en BMW.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
Skulle aldrig låta min tolvåring köra den om det var en BMW
OK. Jag missförstod. Trodde det var en gammal BMW som du inte var så rädd om.
 
Alfredo Alfredo skrev:
OK. Jag missförstod. Trodde det var en gammal BMW som du inte var så rädd om.
Finns också, men det är ingen betongbil. Och det är åttaåringen som kör den. Grannarna gillar inte det heller, tycker det är farligt. Men det är ju bättre att barnen lär sig köra i tid.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
Det är en Scania. Skulle aldrig låta min tolvåring köra den om det var en BMW.
Ok då måste du noga byta den också innan grannarna blir nöjda. Volvo,MB eller Man borde inte störa någon.
 
Alfredo Alfredo skrev:
OK. Jag missförstod. Trodde det var en gammal BMW som du inte var så rädd om.
Ingen är väl rädd för en Bmw
 
P Pin skrev:
Förstår det. BMW måste upplevas från insidan. Jantelagen.
Helst utifrån. Man låser dörrarna utifrån och knuffar ner dom i gruvhålet. Jävligt jobbigt att ta sig upp tillbaka om man är inuti.
 
  • Wow
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
Tack! Så om jag övertalar kidsen att hyra Audis så borde det vara lugnt. Smart.
Det är en Scania.
Ja Audi eller Mb borde gå bra. Inga billighetsmärken som vw då kan dom få för sig att det sänker värdet på fastigheterna
 
  • Haha
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Ja Audi eller Mb borde gå bra. Inga billighetsmärken som vw då kan dom få för sig att det sänker värdet på fastigheterna
Här höjer folkvagnar snarast värdet
 
F fribygg skrev:
Här höjer folkvagnar snarast värdet
Jag som trodde det var antal hektar och mängden brösthår som räknades på vischan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.