FredrikR FredrikR skrev:
Det kanske är kinesisk skruv?
Sånt ser man inte så lätt, dolt!
Strö inte salt i såren. Jag vet att det är dolt!
 
  • Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Hjälp! Jag har ett dolt fel i mitt hus men det är så dolt att jag inte har någon aning om var det sitter. Jag gissar att det funnits i minst 30 år. Ibland tror jag att det är på vinden men nästa dag känns det som det garanterat sitter i källaren. Har genom åren haft 12 olika besiktningsmän (och kvinnor @Farstatjej90) men ingen har kunnat hitta felet. Vad ska jag ta mig till?
Jag tror felet är mellan örona
 
S Sona2012 skrev:
Det finns inget fel! Sälj huset och vänta på att din köpare anmäler ett dolt fel....
Bästa förslaget hittills. Jag drar iväg några PM till vissa experter här som jag hoppas köper kåken och garanterat hittar felet fortare än någon kan stava till lagfart! Tack! ❤️
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
N Niq skrev:
Jag tror felet är mellan örona
Omöjligt. Jag har kollat och det är helt tomt där. Men tack för engagemanget! ❤️
 
  • Gilla
  • Haha
Helena S och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Omöjligt. Jag har kollat och det är helt tomt där. Men tack för engagemanget! ❤️
Jaha inte ens vakuum
 
N Niq skrev:
Jaha inte ens vakuum
Nej (uppenbarligen) helt d-a tomt!
 
Nissens
Alfredo Alfredo skrev:
Bästa förslaget hittills. Jag drar iväg några PM till vissa experter här som jag hoppas köper kåken och garanterat hittar felet fortare än någon kan stava till lagfart! Tack! ❤️
Men… om felet hittas så är det inte något dolt fel längre… och då kan du ju inte få tebax kulorna…
 
Alfredo Alfredo skrev:
Hjälp! Jag har ett dolt fel i mitt hus men det är så dolt att jag inte har någon aning om var det sitter. Jag gissar att det funnits i minst 30 år. Ibland tror jag att det är på vinden men nästa dag känns det som det garanterat sitter i källaren. Har genom åren haft 12 olika besiktningsmän (och kvinnor @Farstatjej90) men ingen har kunnat hitta felet. Vad ska jag ta mig till?
Besiktnings....hen?
 
S Saelen skrev:
Om man har eldriven rökbastu ska känslan förstärkas så att man blir svart bara man nuddar väggarna. Dr Saelen ordinerar en fet smällare och kimrök
Man eldar bastu med ved,man dricker långburk.man grillar över glöd. Några av livets sanningar
 
  • Gilla
BengtH och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Nej (uppenbarligen) helt d-a tomt!
Men då har vi nog hittat felet där ska det ju vara trä.
 
N Niq skrev:
Man eldar bastu med ved,man dricker långburk.man grillar över glöd. Några av livets sanningar
Grillar långburk och dricker träsprit.

Noterat.
 
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Besiktnings....hen?
Vet hut! Detta är en seriös tråd på ett seriöst forum. Ditt vänsterdravel får du torgföra någon annanstans, typ på Stockholm Skavsta! 😡
 
N Niq skrev:
Man eldar bastu med ved,man dricker långburk.man grillar över glöd. Några av livets sanningar
Seså, det här är en paroditråd…

Fast små burkar är bättre, typ en 33 cl Kukko!
 
  • Arg
kashieda
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Seså, det här är en paroditråd…

Fast små burkar är bättre, typ en 33 cl Kukko!
Papperslapp uppsatt på en anslagstavla med texten "WRONG ANSWER" i röda bokstäver.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Person sitter vid bord med skylt som säger "You're going to end up on a couch 🛋 CHANGE MY MIND
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.