Snyggt!

Om du använder stavmixer varje dag så ska du ha en Bamix 🥰
 
Torbjärn Torbjärn skrev:
Snyggt!

Om du använder stavmixer varje dag så ska du ha en Bamix 🥰
Tack för tipset!
Vi får se hur länge vår nuvarande överlever sambons flitiga mixande, så kanske det blir en Bamix när denna ligger i graven. 😆
 
Snyggt med skåpet bakom spegeln. 👍

Stort grattis till att ni rott projektet i hamn och är nöjda. Ser mycket bra ut. ❤️

//AA
 
S saiter skrev:
Snyggt med skåpet bakom spegeln. 👍

Stort grattis till att ni rott projektet i hamn och är nöjda. Ser mycket bra ut. ❤️

//AA
Tack!

Visst finns det småsaker (och någon enstaka större sak) jag hade velat gjort annorlunda, men vi är otroligt nöjda.
 
  • Gilla
TCG och 1 till
  • Laddar…
Snyggt! Jättesnyggt! Men se upp lite för french cleat, de har en förmåga att lätt hoppa av och trilla i golvet om man råkar peta till dem snett nedifrån. Jag byggde det i garaget för att ha hemmagjorda skruvboxar på, men efter att ett par, tre stycken trillat ned och jag sorterat skruvar en gång för mycket bytte jag dem mot julas plastboxar. I ditt fall kanske inte en plastlåda från Jula är så kul, men en liten skruv för att den inte ska hoppa ner?
 
  • Gilla
RoTe
  • Laddar…
Exostor Exostor skrev:
Snyggt! Jättesnyggt! Men se upp lite för french cleat, de har en förmåga att lätt hoppa av och trilla i golvet om man råkar peta till dem snett nedifrån. Jag byggde det i garaget för att ha hemmagjorda skruvboxar på, men efter att ett par, tre stycken trillat ned och jag sorterat skruvar en gång för mycket bytte jag dem mot julas plastboxar. I ditt fall kanske inte en plastlåda från Jula är så kul, men en liten skruv för att den inte ska hoppa ner?
Tack för varningen! De sitter nog rätt så bra då jag har lite "presspassning", men jag ska testa och se hur det funkar med slag snett nedifrån.
 
  • Gilla
Exostor
  • Laddar…
K Kenhasse skrev:
Tråkigt med allt jobb som ni lagt på detta, vi köpte jättefina granit skivor till köket från Polen till 1/3-del av vad det kostade i Sverige, kanske värt att undersöka.
Hej,
Låter intressant med granitskiva från Polen. Är ni nöjda med skivan och kvalite’?
Har du namn på leverantör.
/Anders
 
  • Gilla
gs242
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.