P Pin skrev:
Det är en henne. Ska jag ändå blocka?
Ja det ska vara jämställt
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Det är sällan jag sitter och gapskrattar kl 00.30, men nu gör jag det. Helt nykter!
 
T Tercel skrev:
Det är sällan jag sitter och gapskrattar kl 00.30, men nu gör jag det. Helt nykter!
Oförskämt skratta åt våra serlösa problem.
 
  • Gilla
Helena S och 1 till
  • Laddar…
En metallmåttkopp med torkade kikärter som hälls i kokande vatten i en stor kastrull.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Jag anar ett dolt fel, du behöver förmodligen ha lite mer olja i botten på grytan. Vad stod det i prospektet? Är det aspeströr från köksfläkten, förresten?
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
N Niq skrev:
Oförskämt skratta åt våra serlösa problem.
Precis, har du tänkt på oss andra eller bryr du dig inte om vi blir kränkta? Nej, just det...
 
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Vad stod det i prospektet?
42
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Precis, har du tänkt på oss andra eller bryr du dig inte om vi blir kränkta? Nej, just det...
Nej jag tänker bara på mig själv
 
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Jag anar ett dolt fel, du behöver förmodligen ha lite mer olja i botten på grytan. Vad stod det i prospektet? Är det aspeströr från köksfläkten, förresten?
Det ska vara bioolja
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N Niq skrev:
Det ska vara bioolja
Oljefilm?
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
N Niq skrev:
Det ska vara bioolja
Norrmännen har enorma lager med fossilolja, vore det inte bättre att använda lite av den istället och spara på biooljan till filmkvällarna?
 
N Niq skrev:
Nej jag tänker bara på mig själv
Du måste ju förstå att jag citerade fel inlägg, eller var det du som hade skrattat åt våra problem?
 
A anis16 skrev:
Du måste ju förstå att jag citerade fel inlägg, eller var det du som hade skrattat åt våra problem?
Så vitt jag förstår finns väl ännu inget "rätt" inlägg i denna tråd att skratta åt, eller har nått (av mina inlägg) kanske fått "bästa svar" utan att jag märkt det?
 
Man ska inte citera utan bara skriva svaret var som helst i tråden
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
P Pin skrev:
Man ska inte citera utan bara skriva svaret var som helst i tråden
Vems inlägg svara du på?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.