The Tor The Tor skrev:
Vilka servrar har varit nere?
Så vitt jag förstått har servrarna inte varit nere för melcloud.com då de svarat på IP för de som haft tid/kunskap att bråka med DNS
 
M MrDizzy skrev:
Så vitt jag förstått har servrarna inte varit nere för melcloud.com då de svarat på IP för de som haft tid/kunskap att bråka med DNS
Precis. Tror att @electroluxaren blandar ihop det med modermodemet.
 
A
The Tor The Tor skrev:
Precis. Tror att @electroluxaren blandar ihop det med modermodemet.
skönt att du vet hur mitsubishis servrar fungerar, därmed vet du ju oxå varför inte dessa efterfrågade mail aldrig nådde användarna och i förlängningen så vet du hur mitsubishi åtgärdar att det inte hände igen.
vill du delge oss detta? eller är det hemligt?
 
electroluxaren skrev:
skönt att du vet hur mitsubishis servrar fungerar, därmed vet du ju oxå varför inte dessa efterfrågade mail aldrig nådde användarna och i förlängningen så vet du hur mitsubishi åtgärdar att det inte hände igen.
vill du delge oss detta? eller är det hemligt?
Det har hela tiden gått att komma åt servrarna där MelCloud finns genom att peka om sin DNS.
 
A
The Tor The Tor skrev:
Det har hela tiden gått att komma åt servrarna där MelCloud finns genom att peka om sin DNS.
bara att du vet hur deras mailutskick fungerar, hur gör dom för att det aldrig skall uppstå igen?
 
electroluxaren skrev:
bara att du vet hur deras mailutskick fungerar, hur gör dom för att det aldrig skall uppstå igen?
Tror du blandar ihop mig med någon annan eftersom jag varken nämnt Mitsubishis mailservrar eller hur dom gör sin faults-slip-through.
 
sysmali
electroluxaren skrev:
Men se du det funkar inte när servrarna är nere.
Så Mitsubishi koncernen kunde inte skicka ut några mail under 6 dagar - har du källa till det?
 
Hos mig fungerar det fortfarande inte. Fick idag ett meddelande att vissa funktioner kanske inte fungerar, men det är fortfarande inget som fungerar.
Tror ni att det finns något jag kan/bör göra själv?
 
A
sysmali sysmali skrev:
Så Mitsubishi koncernen kunde inte skicka ut några mail under 6 dagar - har du källa till det?
det ser du väl här din sopa
 
  • Älska
  • Haha
sysmali och 1 till
  • Laddar…
sysmali
electroluxaren skrev:
det ser du väl här din sop
Varför skriver du sopa? Var hövlig istället.

Släpp prestigen - det är helt ok att du inte har källa. Det är fler än du som har fel på internet.
 
  • Gilla
  • Haha
[SKPG]Zamora och 2 till
  • Laddar…
A
sysmali sysmali skrev:
Varför skriver du sopa? Var hövlig istället.

Släpp prestigen - det är helt ok att du inte har källa. Det är fler än du som har fel på internet.
stackare
 
  • Haha
sysmali
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.