För Er som har Bosch 18V batterier så säljer Amazon.se idag:

Fein MultiMaster AMM 500 Plus Top AS utan batteri och laddare för 2053:- (fel bild dock på hemsidan)​

 
Bauhaus i Norrköping har billiga spikar
Hyllor med lådor av spik märkta "pintos" på rea med 70% rabatt i en Bauhaus-butik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
stayfrosty
  • Laddar…
90% i väsby, men bara dyckert och pappspik kvar.
 
Hjulbyte ligger ju i tiden och det måste ju vara fler än jag som längtat efter en bra domkraft i något nättare storlek än den tretonnare från Bahco som brukar säljas till kampanjpris.
https://www.bauhaus.se/domkraft-bahco-bh12000-2-t-lag
2799 kr tycker jag är ett ovanligt bra pris.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Strip Strip skrev:
Hjulbyte ligger ju i tiden och det måste ju vara fler än jag som längtat efter en bra domkraft i något nättare storlek än den tretonnare från Bahco som brukar säljas till kampanjpris.
[länk]
2799 kr tycker jag är ett ovanligt bra pris.
Men 45 kg? Inte smidigast således i garaget.
 
  • Gilla
TCG
  • Laddar…
Strip Strip skrev:
Hjulbyte ligger ju i tiden och det måste ju vara fler än jag som längtat efter en bra domkraft i något nättare storlek än den tretonnare från Bahco som brukar säljas till kampanjpris.
[länk]
2799 kr tycker jag är ett ovanligt bra pris.
Min bror har en sådan. Är gigantisk stor och väger ett mkt.
 
Jag har också en, betalade 1500:- på black friday för några år sen. Otroligt otymplig om man inte har helt släta golv, önskar jag hade köpt en lättare / högre markfrigång.
 
  • Gilla
  • Wow
Appendix och 2 till
  • Laddar…
Hejda er nu flickor och pojkar, snacka inte ner en produkt som faktiskt är överlägset bäst i klassen.
Den jag länkade ovan är förvisso tung, men knappast avsedd att vara varken playmate eller terränggående - vi vuxna har den att lyfta tunga saker med, typ bilar och sånt. Den ska heller absolut inte förväxlas med sin storebror BH13000, som är betydligt större och tar 3 ton i bänkpress. SB12000 är avsevärt mindre och passar helt utmärkt i ett normalstort garage med en dryg meter fritt på var sida bilen.

Nu slumpar det sig så att storebror verkar vara utsatt för nån form av priskrig, Toolab har haft kampanj ett tag, men har fått konkurrens av Jula som säljer BH13000 för 2799:-. Värt att notera är att den brukar kampanjas för ett par hundralappar mindre, men jag antar att inflationen börjar leta sig in i Julas lager också.
 
  • Gilla
  • Haha
Götesjö och 5 till
  • Laddar…
Strip Strip skrev:
Hejda er nu flickor och pojkar, snacka inte ner en produkt som faktiskt är överlägset bäst i klassen.
Den jag länkade ovan är förvisso tung, men knappast avsedd att vara varken playmate eller terränggående - vi vuxna har den att lyfta tunga saker med, typ bilar och sånt. Den ska heller absolut inte förväxlas med sin storebror BH13000, som är betydligt större och tar 3 ton i bänkpress. SB12000 är avsevärt mindre och passar helt utmärkt i ett normalstort garage med en dryg meter fritt på var sida bilen.

Nu slumpar det sig så att storebror verkar vara utsatt för nån form av priskrig, Toolab har haft kampanj ett tag, men har fått konkurrens av Jula som säljer BH13000 för 2799:-. Värt att notera är att den brukar kampanjas för ett par hundralappar mindre, men jag antar att inflationen börjar leta sig in i Julas lager också.
Jag köpte BH13000 på rea från Clas Ohlson för 1699:- 2016 så det har nog varit lite inflation sedan dess
 
ullberg
Och jag köpte min 2018 för 1600 så det har gått både upp och ner, när jag köpte vill jag minnas normalpris var knappt 3k - priserna som nämns här verkar helt ok men inte super sådär 6 år senare

/U
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.