S Saelen skrev:
Har inte FredrikR stängt tråden än?
Han är upptagen med whisky
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
Jag tycker att den här tråden börjar spåra ur lite nu...

Rättning i ledet!

Alltså:
- min balrog börjar bli otålig, kan man skicka den till Rejäl, niq och bananskalaren för att få lite underhållning?
- har någon en ritning på hur man kan atuomatisera laddningen av 14 långburk i bastun?
- vilken trädgårdsväxt passar bäst till grannens hönshus? julgran, pelargon eller hö?
- om man drar in asbest istället för fiber, blir inte det win-win då?
- när fan ska FredrikR få tummen ur och stänga tråden?
- och då menar jag absolut inte hin den där sk fd statsministern... Eller, det kanske är hin...
- ska man trycka på bilhornet när man passerar ett servitut?
- reglar, regler, gränsrör och helrör. Borde inte uttrycken EU-anpassas? Det är mina 50 cent... (pun intended)
- vilken kroppsdel hängs Ernst lämpligen i?
 
  • Haha
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
S Saelen skrev:
- har någon en ritning på hur man kan atuomatisera laddningen av 14 långburk i bastun?
Fixar du inte pilsnern utan ritning..

Är det inte dax att skaffa betjänt som brygger öl, kyler den och eldar bastun?
 
  • Gilla
Sona2012
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Jag tycker att den här tråden börjar spåra ur lite nu...

Rättning i ledet!

Alltså:
- min balrog börjar bli otålig, kan man skicka den till Rejäl, niq och bananskalaren för att få lite underhållning?
- har någon en ritning på hur man kan atuomatisera laddningen av 14 långburk i bastun?
- vilken trädgårdsväxt passar bäst till grannens hönshus? julgran, pelargon eller hö?
- om man drar in asbest istället för fiber, blir inte det win-win då?
- när fan ska FredrikR få tummen ur och stänga tråden?
- och då menar jag absolut inte hin den där sk fd statsministern... Eller, det kanske är hin...
- ska man trycka på bilhornet när man passerar ett servitut?
- reglar, regler, gränsrör och helrör. Borde inte uttrycken EU-anpassas? Det är mina 50 cent... (pun intended)
- vilken kroppsdel hängs Ernst lämpligen i?
Tomtesäsongen är över så du kan säkert skicka din lilla balrog till Korvatunturi och jaga tomtenissar. Jag är inte helt säker på om jaktsäsongen har börjat ännu. Men det är viktigt med jakten så dom inte blir för många
 
Vilken växt som Passar bäst i grannens hönshus beror på uppvärmningen.Är det en grannbaserad uppvärmning passar gran bäst. Är uppvärming ideelt baserad så passar hö bäst. däremot kanske hönsen får hösnuva. Men det finns en lite dyrare modet som är godkänd av hönor mot hösnuva. Den är gjord av komposit material baserat på bananskal och hö.
Annars fungerar plastblommor bra
 
Jag tycker att den hör tråden handlar alldeles för lite bananskalare.
 
Bananskalare Bananskalare skrev:
Vilken växt som Passar bäst i grannens hönshus beror på uppvärmningen.Är det en grannbaserad uppvärmning passar gran bäst. Är uppvärming ideelt baserad så passar hö bäst. däremot kanske hönsen får hösnuva. Men det finns en lite dyrare modet som är godkänd av hönor mot hösnuva. Den är gjord av komposit material baserat på bananskal och hö.
Annars fungerar plastblommor bra
Hönor, är det de med stora eller små horn?
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
3umblebee 3umblebee skrev:
Hönor, är det de med stora eller små horn?
Har du hört talas om Leghorn, de är väl inte så stora men rätt vanliga.
 
  • Gilla
Sona2012
  • Laddar…
S Saelen skrev:
- vilken trädgårdsväxt passar bäst till grannens hönshus?
The växt that cannot be named: Reyn*utria jap*nica.

*=o
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
3umblebee 3umblebee skrev:
Hönor, är det de med stora eller små horn?
Äter de mycket bananer? Det är viktigt att tänka. Tänkte om man ska plantera en palm där och en liten stand.
 
Bananskalare Bananskalare skrev:
Äter de mycket bananer? Det är viktigt att tänka. Tänkte om man ska plantera en palm där och en liten stand.
"stand" ska du nog akta dej för att plantera, vem vet om de/ det kan ta över helt och kanske orsaka att bananerna får taskiga skal.
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
Bananskalare Bananskalare skrev:
Äter de mycket bananer? Det är viktigt att tänka. Tänkte om man ska plantera en palm där och en liten stand.
En miniatyr inomhus skidbacke och vattenland hade troligtvis gjort grannens hönor avundsjuka vilket ökar banankonsumtion
 
  • Ledsen
kashieda
  • Laddar…
F fribygg skrev:
"stand" ska du nog akta dej för att plantera, vem vet om de/ det kan ta över helt och kanske orsaka att bananerna får taskiga skal.
Precis, se upp så inte standskydd gäller. Det blir oftast krångligare då med allt.
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Precis, se upp så inte standskydd gäller. Det blir oftast krångligare då med allt.
Standskydd är allvarligt, man får hoppas att det inte sprider sig som byråkrati och skuggar som gran.
 
  • Haha
kashieda
  • Laddar…
3umblebee 3umblebee skrev:
En miniatyr inomhus skidbacke och vattenland hade troligtvis gjort grannens hönor avundsjuka vilket ökar banankonsumtion
Det där tror jag du missuppfittat, det är ankor som ska ha vattenland.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.