A
M Mapet890 skrev:
Vill dom inte vandra framåt och trilla ner? Tycker maskinerna gärna vill flytta sig några millimeter då och då
Nej dom har faktiskt alltid stått helt stilla utan gummifötter, DOCK så brukar jag rätt lång tid på att få lodningen perfekt med ett digitalt vattenpass 🤓
 
M
Superkewl skrev:
Nej dom har faktiskt alltid stått helt stilla utan gummifötter, DOCK så brukar jag rätt lång tid på att få lodningen perfekt med ett digitalt vattenpass 🤓
Jag har satt en liten list framför fötterna som gör att de inte kan trilla ner.
 
  • Gilla
Dortmunder DAB och 1 till
  • Laddar…
ohGr ohGr ohGr ohGr skrev:
Ser helt underbart ut att kunna bygga in dom sådär högt och snyggt!
Hoppas det funkar! Kom tillbaks sen och berätta hur det gick.
Min tvättmaskin är helt galen, skakar och skriker och vandrar runt hela badrummet, den gillar att ge efter sig stora repmärken på allt omkring som dusch, wc och tvättställ.
Avslutar sen med ett stort fxxck-yxxou i mitten av badrummet med alla slangar utdragna till max.
Vilket guldkorn, sparar den här kommentaren för en mörkare dag! 🙃
 
  • Gilla
Dortmunder DAB
  • Laddar…
Vi körde epoq i vår tvättstuga. De har förberedda stommar med mönstrad/vattenavvisande ovansida för detta syfte.//
 
  • Tvättstuga med Epoq-skåp i grönt, tvättmaskin, torktumlare och mönstrat golv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Anonymiserad 156139
  • Laddar…
M mnils skrev:
Jag har satt en liten list framför fötterna som gör att de inte kan trilla ner.
Vad för list och hur har du fäst den? Min maskin vandrar järnet och jag är livrädd varje gång jag tvättar! Kom nyss ner och sen hängde halvvägs ut för hörnet på bänken 🤯
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.