Bananskalare Bananskalare skrev:
Du får anmäla honom. kompisen.
De är nämligen samma som hade hört talas om någon som läst där det stod att det var systern. Men inte den systern som nämns i inlägget utan en annan syster. Men den systerns pojkvän var otrogen. Och den tjejens brorsas kompis hade blivit retad här på bh när han frågade om blommorna i gräsmattan var dolt fel. Så därför är bh inget bra forum det vet Så därför bh inget bra forum.De var ju nära....
Om det var något annat än klöver o maskrosor så är det ju klart dolt fel
 
FredrikR FredrikR skrev:
Va säger du ingen bh, systern?!
Nä ännu värre brorsan😀
 
  • Haha
  • Wow
Rejäl och 2 till
  • Laddar…
En granne har fortfarande julkrans på ytterdörren. Vad göra?
 
  • Arg
kashieda
  • Laddar…
Piska hen med påskriset!
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
A anis16 skrev:
En granne har fortfarande julkrans på ytterdörren. Vad göra?
Jag hade börjat med mäklaren, dolda fel försäkringen, HA och i sista hand nationalgardet.

Att det ska vara så svårt att få grannar att sköta sig.
 
  • Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
Som vanligt blir man så besviken på moderaterna när sånt där händer! Jag vet att de tror på eget ansvar och att man kan anmäla om man vill att någon ska straffas eller så, men ändå. Jävla moderater!
 
  • Haha
  • Wow
fribygg och 3 till
  • Laddar…
Claes Sörmland
A anis16 skrev:
En granne har fortfarande julkrans på ytterdörren. Vad göra?
Anmäl till kommunen så tar de hand om det.
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Som vanligt blir man så besviken på moderaterna när sånt där händer! Jag vet att de tror på eget ansvar och att man kan anmäla om man vill att någon ska straffas eller så, men ändå. Jävla moderater!
Ja människor har aldrig klarat av eget ansvar. Dom gör ju precis som dom vill och inte alls som jag vill
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
Piska hen med påskriset!
Hjälper det att piska hönor❓
 
N Niq skrev:
Hjälper det att piska hönor❓
Det tror jag inte ingick om du inte kristnat dem först.. så här säger traditionen om långfredagsrisningen:
"Enligt kristen tradition var det på långfredagen som Jesus avrättades på korset. Därför var långfredagen under lång tid en dag präglad av stort allvar. Fram till 1969 var offentliga nöjesarrangemang förbjudna i Sverige.
..
Risningen gick ut på att far i huset piskade upp barn och tjänstefolk för att påminna om Kristi lidande."

Så rent strikt kanske man inte får piska grannen heller men då denne uppenbarligen inte håller sig inom vad traditionen bjuder kanske ett rapp med riset kan få in hen i ledet igen. Men för att få in hönan i bilden (nej jag skriver inte på svengelska så hen != höna) är det nog rimligt att anta att visst kackel kommer uppstå om du piskar grannen.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
Anmäl till kommunen så tar de hand om det.
Kommer bara till telefonsvararen. Finns det nått journummer?
 
A anis16 skrev:
Kommer bara till telefonsvararen. Finns det nått journummer?
Ring Ikea och fråga. De kan nog sätta ihop något.
 
  • Älska
  • Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
Det tror jag inte ingick om du inte kristnat dem först.. så här säger traditionen om långfredagsrisningen:
"Enligt kristen tradition var det på långfredagen som Jesus avrättades på korset. Därför var långfredagen under lång tid en dag präglad av stort allvar. Fram till 1969 var offentliga nöjesarrangemang förbjudna i Sverige.
..
Risningen gick ut på att far i huset piskade upp barn och tjänstefolk för att påminna om Kristi lidande."

Så rent strikt kanske man inte får piska grannen heller men då denne uppenbarligen inte håller sig inom vad traditionen bjuder kanske ett rapp med riset kan få in hen i ledet igen. Men för att få in hönan i bilden (nej jag skriver inte på svengelska så hen != höna) är det nog rimligt att anta att visst kackel kommer uppstå om du piskar grannen.
Sist jag piskade grannfrun så började hon låta konstigt och be om mera. Hon ville verkligen ta del Jesus lidande
 
  • Wow
  • Haha
  • Gilla
Sona2012 och 3 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Sist jag piskade grannfrun så började hon låta konstigt och be om mera. Hon ville verkligen ta del Jesus lidande
Två personer i vinterskog med texten "Glad påsk", man bär grenbukett, kvinna i förgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
4774 och 3 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Hallå det här är inte din only fans sida❗
 
  • Haha
Dortmunder DAB och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.