Nu citerade ju @Sona2012 inlägg som leder tillbaka till din balroggryta, och längs vägen pratades det om både koscher och halal (som båda kan vara mat, i alla fall om man får bacon till) så jag är rätt säker på att det jag frågade om var ett matrelaterat inlägg. Men ingen blir gladare än jag om jag har (dolt) fel.
 
  • Gilla
han.kan och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
McD och nattvarden har väldigt lite med mat att göra.
McD har mycket riktigt väldigt lite med mat att göra, det tycks vara en masskonsumtion av eländet i Terrorist kolonierna på fel sida pölen och kanske förklarar deras kollektiva idioti?
Nattvarden har i högsta grad med mat att göra!!!! Inte själva gärningen/ ritualen som sådan men som historiskt ögonblick illustrerat av en mästare i en sentida fiktion ( dock inte med en " svart" Jesus" och endast 1 Kristus, naturligtvis utan känguru och enbart 12 lärjungar)
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Nu citerade ju @Sona2012 inlägg som leder tillbaka till din balroggryta, och längs vägen pratades det om både koscher och halal (som båda kan vara mat, i alla fall om man får bacon till) så jag är rätt säker på att det jag frågade om var ett matrelaterat inlägg. Men ingen blir gladare än jag om jag har (dolt) fel.
Alltså i den här tråden kan vi ju inte använda oss av logiskt tänkande och rimlig slutledningsförmåga.

Det kanske har något med mat att göra men det finns också människor som påstår att tex surströmming, Jansons frestelse och bruna bönor är mat. En del kallar också pripps blå för öl.
 
S Sona2012 skrev:
McD har mycket riktigt väldigt lite med mat att göra, det tycks vara en masskonsumtion av eländet i Terrorist kolonierna på fel sida pölen och kanske förklarar deras kollektiva idioti?
Nattvarden har i högsta grad med mat att göra!!!! Inte själva gärningen/ ritualen som sådan men som historiskt ögonblick illustrerat av en mästare i en sentida fiktion ( dock inte med en " svart" Jesus" och endast 1 Kristus, naturligtvis utan känguru och enbart 12 lärjungar)
Men man kan väl inte äta historiska ögonblick eller tavlor❓ Var denna mästare med på plats eller hade han kanske en bild han målade av. Någon kanske hade delat händelsen på sociala medier.
 
N Niq skrev:
En del kallar också pripps blå för öl.
Balrog-dricka?
 
F fribygg skrev:
Balrog-dricka?
Belryg dricker Orcherdrank. Har du inte läst tråden❓
 
N Niq skrev:
Har du inte läst tråden❓
Sammanfatta den åt mig, tack.
 
F fribygg skrev:
Sammanfatta den åt mig, tack.
Det kan du vara själv.
 
  • Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
Jag förstår inte, vem säger det?
 
Det står i tråden.

Här, ta 12 långburk så länge.
 
kashieda kashieda skrev:
Det kan du vara själv.
Tack!
 
  • Älska
kashieda
  • Laddar…
N Niq skrev:
Belryg dricker Orcherdrank.
Balrog dricker prippsblå om de får
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Det står i tråden.

Här, ta 12 långburk så länge.
14 tal är det som gäller❗
 
  • Wow
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Sammanfatta den åt mig, tack.
Den är lång och handlar om Belryg, dolda fel och lite annat
 
FredrikR FredrikR skrev:
Jag förstår inte, vem säger det?
Alla är eniga
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.