R
fatsuG7 fatsuG7 skrev:
[bild]
Djupt imponeradđŸ‘ŒđŸ€©
 
  • Gilla
Dortmunder DAB och 2 till
  • Laddar…
Vad fint det blir!
 
  • Gilla
Naturlig obegÄvning och 1 till
  • Laddar…
JanneJanne123
👏👏
 
  • Gilla
fatsuG7 och 2 till
  • Laddar…
Skulle helt klart kunna anlita dig utan att undra om det kommer bli bra, vilken begĂ„vning! 👌
 
  • Gilla
preben89 och 3 till
  • Laddar…
fatsuG7 fatsuG7 skrev:
[bild]
Riktigt jĂ€vla bra!đŸ€©đŸ•ș
 
  • Gilla
fatsuG7 och 1 till
  • Laddar…
Fan vad fint. Bra jobbat!
 
  • Gilla
fatsuG7
  • Laddar…
Hej,

Har följt den hÀr trÄden pÄ distans och jag Àr djupt imponerad av TS. FörmÄgan att öppet visa sin okunnighet men med vilja att lÀra sig kommer att ta TS lÄngt i livet.

RÄkade springa pÄ den hÀr bilden i ett helt annat avseende och drog mig till minnes vad TS Ästadkommit.

Smaken Àr delad TS ska ha cred för bÄde vÀl utfört arbete likvÀl dennes goda smak (i mitt tycke).

Glad PĂ„sk
 
  • Renoverat badrum med grönt kakel, rutigt golv och trĂ€inredning, kontrast mot vit marmor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
yonna och 4 till
  • Laddar…
Är fogförsegling nĂ„got att ha? NĂ„gon som har nĂ„gon erfarenhet?
 
  • Gilla
JockesBananer23
  • Laddar…
Hur har det gÄtt? NÄgra slutbilder pÄ resultatet?
 
  • Gilla
fatsuG7 och 1 till
  • Laddar…
OcksÄ nyfiken
 
  • Gilla
fatsuG7
  • Laddar…
Sorry för sen uppdatering. Det kom annat emellan.

Toan Àr pÄ plats! Den Àr utan tvekan den bÀsta toaletten i huset. RörlÀggaren var hÀr för ett par veckor sedan och installerade toalett och vask.

Jag behöver putsa till min misslyckade silikonfog i hörnet. Lampa och spegel Àr inköpt.

Men
 imorgon Ă„ker jag till New Delhi och kommer hem till jul. 🎄

Vit toalettstol med svart toalettsits mot en vÀgg med gröna kakelplattor i ett nyrenoverat badrum. Golvet Àr tÀckt av svartvita kakelplattor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ett nyrenoverat badrum med gröna blanka kakelvÀggar, en vit toalett och vask samt svart och vitt golvkakel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Toalett med svart sits och vit vask installerad i ett badrum med gröna kakelvÀggar och svartvit rutigt golv. Toalettpapper placerad ovanpÄ toaletten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hörna av toalett med gröna, rektangulÀra kakelplattor och ljusa fogar, inklusive en mindre misslyckad silikonfog.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nyinstallerad vit toalett och handfat i ett litet badrum med gröna kakelvÀggar och vitt-svart rutigt golv. HjÀlpmedel och kartong intill handfatet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kromrör under en sink mot grönt kakel i ett nyrenoverat badrum, installerade av en rörlÀggare. Rutmönstrat golv syns nedanför.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vit toalett installerad i badrum med gröna kakelvÀggar och golv med vita och svarta plattor. En rörledning synlig lÀngs vÀggens nedre del.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
  • Wow
hakan_975 och 27 till
  • Laddar…
D
Stiligt jobbat, hoppas du fÄr en bra tid i New Delhi. :)
 
  • Gilla
JockesBananer23 och 2 till
  • Laddar…
Sjukt imponerad över jobbet du gjort. Jag pendlar mellan att tycka att det Ă€r skitsnyggt och att det kan vara risk för huvudvĂ€rk nĂ€r man kör en lĂ„ngsittning 😀 Men det Ă€r ju smak & tycke och som sagt, vilket jĂ€vla jobb.

Lite ironiskt att du ska lĂ€mna din nya fina toa och resa till ett land dĂ€r mĂ„nga besökare fĂ„r se vĂ€ldigt mycket toalettinteriörer 😂
 
  • Gilla
  • Älska
Skyscraper och 2 till
  • Laddar…
JÀttefint! Och bra jobbat! Nu hoppas jag tonÄringarna hÀr hemma rÄkar lÀsa den hÀr trÄden och vill göra samma sak
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Dortmunder DAB och 5 till
  • Laddar…
Nissens
Kan bara stĂ€mma in i kören, riktigt bra gjort! đŸ˜ŠđŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»
 
  • Gilla
semla och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.