R Rejäl skrev:
Detta är inte familjeliv utan Byggahus och där heter det fogsvans!!!
Här heter det fogsvans, vad det heter där spelar inte så stor roll.
 
R
Felstavning. Här skulle det ståt…
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Felstavning. Här skulle det ståt…
Det är bara okunskap!
 
R
Håller med alla borde förståt att det skulle ståt Här😇
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Den tredje är redundant. Behövs bara två kattungar till ebonitstavarna på Vasaloppet imorgon. De innehåller mer energi än en liter blåbärssoppa. Ingen risk att komma i konflikt med fluortanten heller.

PS vilket djur tar man skinnet från för att tillverka vallningsfria skidor?
Warg från Gundabad.
Figur av en arg Warg i närbild från Gundabad med flera andra i bakgrunden på ett fält.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Lycka till
 
  • Gilla
  • Haha
Pin och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Bärra är fortfarande arg, oklart varför!
[bild]
Det är Mars och han får inte gå ut
 
  • Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Det är Mars och han får inte gå ut
Hur har han kommit till mars?
 
S Saelen skrev:
Vanurå? Jag ville ju bara pissa i grannens kattlåda… Dessutom är Lapin Kulta helt ok även om Kukko är mycket bättre.

Ja och Karhu och Olvi och Koff och Karjala förstås…
Alltså lapin kulta är ju bättre än pripps blå men helt ok är en stark överdrift.

Håll dig till din egen låda
 
R Rejäl skrev:
Hur har han kommit till mars?
Februari tog slut
 
  • Gilla
  • Haha
HenrikHuslöse och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Februari tog slut
Hur överlevde han skottdagen?
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Har du månadslön?
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
Kära byggafamiljehus,
Jag har ett sorgligt problem. Jag har länge misstänkt att sambo har något fuffens för sig. Därför har jag varit extra vaksam. Hållit koll på henne. Lyssnar när hon pratar i telefon. Läst hennes mejl. Skuggat henne. Så i går när jag smög bakom friggeboden släppte en främmande man av henne ur en bil. De kramades farväl. Då såg jag plötsligt att läkten på friggan var rutten. Vad kan det kosta efter ROT?
 
  • Haha
  • Gilla
jocke31 och 7 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Kära byggafamiljehus,
Jag har ett sorgligt problem. Jag har länge misstänkt att sambo har något fuffens för sig. Därför har jag varit extra vaksam. Hållit koll på henne. Lyssnar när hon pratar i telefon. Läst hennes mejl. Skuggat henne. Så i går när jag smög bakom friggeboden släppte en främmande man av henne ur en bil. De kramades farväl. Då såg jag plötsligt att läkten på friggan var rutten. Vad kan det kosta efter ROT?
Hur länge har ni bott där, kan det vara dolt fel?
Besiktade ni fastigheten innan tillträde, annars är det kört.
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
P Pin skrev:
Hur överlevde han skottdagen?
Han kom aldrig till skott
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
P Pin skrev:
Kära byggafamiljehus,
Jag har ett sorgligt problem. Jag har länge misstänkt att sambo har något fuffens för sig. Därför har jag varit extra vaksam. Hållit koll på henne. Lyssnar när hon pratar i telefon. Läst hennes mejl. Skuggat henne. Så i går när jag smög bakom friggeboden släppte en främmande man av henne ur en bil. De kramades farväl. Då såg jag plötsligt att läkten på friggan var rutten. Vad kan det kosta efter ROT?
Det beror ju på vad du tänkt byta ut den till? Sådandär rostig plåt är troligen dyrare än spillbitar från ett snickeri.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.