Ser mer ut som genomsnittlig britt på Gran Canaria andra dagen på solsemestern
 
  • Haha
djanlov och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Ser mer ut som genomsnittlig britt på Gran Canaria andra dagen på solsemestern
Visserligen uppför dom sig nästan lika illa som svenskar på semester men brukar dom faktiskt få horn också❓
 
S Saelen skrev:
Nu ska jag berätta för den församlade menigheten att inte ens en balrog uppnår 100% perfektion och når att bränna bort borst och hår överallt.
Om man bara har den rätta tron tar balrogen bort allt, du har antingen inte den rätta tron eller så har du för höga krav på hårfrihet.
 
En av deltagarna i tråden tipsade om Veet.

Nu undrar jag om det även skulle fungera och ta bort mossan på mina betongpannor från 70-talet?

När jag tänker efter så funderar jag på att hälla Veet i grannens hönshus på min tomt
 
S Saelen skrev:
Nu undrar jag om det även skulle fungera och ta bort mossan på mina betongpannor från 70-talet?
Tänk om pannorna börjar läcka och du använt en icke godkänd kemikalie. Balrog och långburk är däremot beprövat och anbefalls till takläggning,rengörning och allmänt uppeldande av hus och mossa.
 
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
Det känns som att tråden tappar fart. Alla problem är lösta. Ernst vann. Några ligger utslagna med långburkar eller står i någon ställning som kan kallas prekär och bilar.

Plejd, asbest, Chimay, shims, Ryobi och vermiculit. Uttryck som saktar faller ifrån i glömskans dunkel.

Fredrik R låser tråden i stillhet. Ingen vann.

Amen
 
  • Haha
  • Ledsen
kashieda och 4 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Det känns som att tråden tappar fart. Alla problem är lösta. Ernst vann. Några ligger utslagna med långburkar eller står i någon ställning som kan kallas prekär och bilar.

Plejd, asbest, Chimay, shims, Ryobi och vermiculit. Uttryck som saktar faller ifrån i glömskans dunkel.

Fredrik R låser tråden i stillhet. Ingen vann.

Amen
Ingen blir väl ledsen om Plejd och Ryobi glöms bort
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Ernst vann.
Hemska tanke
 
  • Ledsen
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
R
S Saelen skrev:
Det känns som att tråden tappar fart. Alla problem är lösta. Ernst vann. Några ligger utslagna med långburkar eller står i någon ställning som kan kallas prekär och bilar.

Plejd, asbest, Chimay, shims, Ryobi och vermiculit. Uttryck som saktar faller ifrån i glömskans dunkel.

Fredrik R låser tråden i stillhet. Ingen vann.

Amen
Värmer i hjärtat att även du har insett värdet och kärleken Ernst bidrar med😍😀
 
Redigerat:
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
N Niq skrev:
Ingen blir väl ledsen om Plejd och Ryobi glöms bort
Några elektriker kanske, men det är väl ingen som känns vid att dom sålt in Plejd som det näst bästa sedan skivat bröd och robotgräsklippare.
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Några elektriker kanske, men det är väl ingen som känns vid att dom sålt in Plejd som det näst bästa sedan skivat bröd och robotgräsklippare.
Är det därför det är svårt att sälja brödskivare nuförtiden ❓
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Är det därför det är svårt att sälja brödskivare nuförtiden ❓
Precis så!
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Eaum
S Saelen skrev:
Det känns som att tråden tappar fart. Alla problem är lösta. Ernst vann. Några ligger utslagna med långburkar eller står i någon ställning som kan kallas prekär och bilar.

Plejd, asbest, Chimay, shims, Ryobi och vermiculit. Uttryck som saktar faller ifrån i glömskans dunkel.

Fredrik R låser tråden i stillhet. Ingen vann.

Amen
Kan Fredrik R vänta med att låsa tråden tills Långburksfestivalen i storstan nästa helg? Det hade varit SÅ roligt om alla från BH tog med sin burk dit och för avskedskalas där först (den som inte vill ha med burken kan köpa Pripps Blå på plats).
https://evently.se/events/cJ4AkRH6/langburksfestivalen-2024-kollektivet-livet
Detta är ett icke sponsrat inlägg, trot eller ej.
 
  • Wow
  • Gilla
4774 och 4 till
  • Laddar…
Fredrik R har redan låst pistolen.

Stor skulptur av en knutlagd pistol som symbol för fred, placerad i en stadsmiljö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Måste tråden låsas också?
 
  • Älska
  • Gilla
  • Wow
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Eaum Eaum skrev:
Kan Fredrik R vänta med att låsa tråden tills Långburksfestivalen i storstan nästa helg? Det hade varit SÅ roligt om alla från BH tog med sin burk dit och för avskedskalas där först (den som inte vill ha med burken kan köpa Pripps Blå på plats).
[länk]
Detta är ett icke sponsrat inlägg, trot eller ej.
Om du vill att folk ska komma dit så ska du nog vara väldigt tyst om att man kan råka ut för pripps blå.
 
  • Haha
  • Gilla
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.