S snajgel skrev:
[länk]
Ser som dom börjar säljas imorgon.
Då får det bli ett köp, eller kanske 2. Har behov i fjällstugan, men behovet finns ju även hemma ibland ;)


/Jocce
 
P Porsibygg skrev:
[bild]
både och. Var fasta och justerbara. Gäller nu i veckan men hittades på hylla igår.
Det där känns ju perfekt. Får nog bli köp i veckan.

Hur mycket brukar sådant där gå åt?


/Jocce
 
rotbackarn rotbackarn skrev:
Inte mycket av smartprylarna tillgängliga idag :/
Grenuttag fanns samt några få lampor och gateways. Såg inte röken av pluggar, floodlight eller led-strip så det blev bananer istället..
Hos oss var allt (utom golvlampan) slut redan på tisdag morgon när jag var förbi.
 
Är det nån som testat textilvårdsmaskinen och har ett utlåtande?
 
Cheesen
Reklambild för Parkside textilvårdsmaskin, tillbehör, pris, tre års garanti.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Noterade den här när jag kollade Bladet... Har länge velat ha Kärchern men det här kan vara ett alternativ... Synd bara att verktygsbudjeten åts upp av en imperialistisk hylsnyckelsats nyligen....
 
  • Gilla
Jocce81
  • Laddar…
S snajgel skrev:
[länk]
Ser som dom börjar säljas imorgon.
Stabila och trevliga, men något små, lådor. VIll man stapla och fästa dem i varandra har de en enkel plastflärp som klickar i nästa låda. Märkligt nog mycket enklare och stadigare än vad både Bosch och Makita lyckats med på sina coola lådor.
 
  • Gilla
GEGS och 2 till
  • Laddar…
Inte denna veckan!
Men någon som vet skillnaden på dessa? Jämför jag spec ser jag ingen skillnad?
 
  • Parkside slagskruvdragare, 20V, utan batteri och laddare, högt rekommenderad av kunder, online shopping-länk.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • E-handelssida för Parkside slagskruvdragare, betyg, utan batteri och laddare.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Är inte ena 1/2"och andra 3/8"? Tycker på bilderna det ser ut att vara lite skillnad och bara måttangivet på ena.
 
J JFrisk skrev:
Är inte ena 1/2"och andra 3/8"? Tycker på bilderna det ser ut att vara lite skillnad och bara måttangivet på ena.
Båda är för 1/2" hylsor men de levereras med en lös 1/2" till 3/4" adapter. Specarna i manualerna är identiska
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
C
N nissenhj skrev:
Inte denna veckan!
Men någon som vet skillnaden på dessa? Jämför jag spec ser jag ingen skillnad?
Kollade på Youtube och översatte kommentar:
Ready to Connect"-kapacitet (bluetooth blabla ingen använder :D), liten fördröjning efter trigger pull (verktyget vaknar från energisparläge oavsett), något lägre toppvarvtal. Så i grund och botten om du vill använda den för vad den är avsedd att användas till, ingen skillnad egentligen. Om du inte kan jämföra båda sida vid sida kommer du inte ens att märka dem.
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Någon som provat giraffen?
 
Flöjten5 Flöjten5 skrev:
Någon som provat giraffen?
Också intresserad, då det ska renoveras 3 rum hemma.
 
Mutterdragaren som säljs nu för 999 eller så, är det den som är helt ok med 1/2" fäste
 
F
nino nino skrev:
Mutterdragaren som säljs nu för 999 eller så, är det den som är helt ok med 1/2" fäste
Det är väl den på 400Nm som nån svensk på Youtube testade mot en Meec från Jula på 250Nm och det visade sig att junket från Jula var överlägset?
 
F fsn skrev:
Det är väl den på 400Nm som nån svensk på Youtube testade mot en Meec från Jula på 250Nm och det visade sig att junket från Jula var överlägset?
Ok då är det kanske inget att slänga pengarna på
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.