Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 467 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
Bilden i fråga ett är verkligen ingen grisapitt
 
  • Gilla
Tamak
  • Laddar…
Det här är grispittar

Sett av fem svarta koniska borr tillverkade av metall, förpackade i en orange plasthållare.
 
  • Gilla
Stolpskott och 6 till
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 479 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

😀
 
Krilleman
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Man kanske ska sluta kalla liggbrädor för "hora" och Byggahus kanske inte ska medverka till sånt?

Man undrar ju varför det är just ett sånt namn och inte sylar man kallar för "mikropenisar" eller nåt.

Tror inte det finns någon som inte har komplex som kallar en liggbräda för "hora" i alla fall. Det är inte kvinnors fel att du är olycklig.
Men då bör du ju givetvis ha samma starka åsikt om slanguttrycket "svinpitt"...
Det avspeglar ju oerhört på det manliga. Eller gäller inte allas lika värde här?

Säkert massor med herrar som känner sig lika kränkta...🙄🤔

Jag röstar för att vi slutar använda såna smeknamn som kan göra killar obekväma eller som är på någons bekostnad.
 
  • Gilla
Krux och 2 till
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 797 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
 
  • Gilla
vcx
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 519 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 840 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 530 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 530 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
 
Nissens
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 876 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
 
J
Krilleman Krilleman skrev:
Men då bör du ju givetvis ha samma starka åsikt om slanguttrycket "svinpitt"...
Det avspeglar ju oerhört på det manliga. Eller gäller inte allas lika värde här?

Säkert massor med herrar som känner sig lika kränkta...🙄🤔

Jag röstar för att vi slutar använda såna smeknamn som kan göra killar obekväma eller som är på någons bekostnad.
Precis, och är det nödvändigtvis någon hora inblandad, så är det ju den som är lilla skeden, eftersom brädan är bakom ryggen. Så den som gillar ordet faller på eget grepp.
 
  • Haha
Dilato
  • Laddar…
Krilleman Krilleman skrev:
Men då bör du ju givetvis ha samma starka åsikt om slanguttrycket "svinpitt"...
Det avspeglar ju oerhört på det manliga. Eller gäller inte allas lika värde här?

Säkert massor med herrar som känner sig lika kränkta...🙄🤔

Jag röstar för att vi slutar använda såna smeknamn som kan göra killar obekväma eller som är på någons bekostnad.
Vem pratar du med? Du slåss mot väderkvarnar.
 
Krilleman
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Vem pratar du med? Du slåss mot väderkvarnar.
Nej, men du saknar sakligheten.

Precis som i andra trådar när du blir överbevisad...
 
  • Gilla
Violina
  • Laddar…
Hus tomte
P Prodigys skrev:
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 311 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"

Är inte riktigt överens med svarsalternativen på frågan 8, en papegoja är i min värld en armeringsklipp [bild]
I min värld är det en tång

😉
 
  • Gilla
Patrik440
  • Laddar…
F
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 942 andra personer som har gjort quizet "Verktygets smeknamn?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.