Ni kan gärna få fred på jorden om ni vill, bara jag får några justa frässtål!
 
En grön jul.....
 
  • Festool 003.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Mikael_L
En färdig husritning kanske ... :confused:

Jag orkar inte tänka klappar längre nu, så min önskan får bli en hel slapp dag med mycket julmust och mandariner. :surprised:

GOD JUL på er alla !!!
 
Ny panna. Min gamla lider av inkontinens.
 
jag mailade en lista av festool ordernummer...får väl se hur det går:)
 
Det blev en kompressor från Motek minsta versionen och en pasode T250S-F16 Finish Nailer 1,6mm spik importerad från staterna för 1000-lappen. Kompressor 2000:- + moms.

Jag är glad att tomten är så lyhörd :))


Lagavulin
 
Jag önskar mindre otur med min bil!

För några veckorsedan gick ena framfjädern av och häromdagen den andra!
Bilen ska in på torsdag och dom ska se om dom hinner byta (garanti)...

Idag blev bilen dock påbackad så nu ska skadorna inspekteras i morgon när det är ljust.
 
Hände olyckan på en P-plats?.....:)
 
Men herregud, hur kan fjädrarna gå sönder på en bil som har garanti? Eller det är ingen nybilsgaranti du pratar om?
 
ACME skrev:
En fullsmetad Silverado 1500, och fred på jorden.
Om du önskar dig en sån kan du lika gärna passa på att önska dig gratis tillgång till bränsle
 
Det får kosta. Riktiga bilar drar minst 2 liter milen!
 
Jag önskade mig inget speciellt, men har tydligen pratat en del om Kamasas 138-delars sats, för tjejen köpte 166-delars-varianten. Hon åkte runt för att kolla pris på 138'an men såg 166'an och kontrollerade då om det månne kunde saknas något i den som 138'an hade, men på nej från säljaren köpte hon den istället för att den ju trots allt var ännu fetare.

Kärlek.
 
Nu kan vi ändra rubriken till "Vad fick ni av tomten?".

Jag fick ingen tid.

Däremot fick jag se min dotter hoppa jämfota och tindra med ögonen när hon öppnade ett paket med Pippis hus i. Köpt på ClasO för några hundringar. DET är värt mer än alla roliga maskiner och bilar man kan tänka sig.

God fortsättning på er.
 
MathiasS skrev:
Nu kan vi ändra rubriken till "Vad fick ni av tomten?".

Jag fick ingen tid.

Däremot fick jag se min dotter hoppa jämfota och tindra med ögonen när hon öppnade ett paket med Pippis hus i. Köpt på ClasO för några hundringar. DET är värt mer än alla roliga maskiner och bilar man kan tänka sig.

God fortsättning på er.
Du äger visst bara Black & Decker, Cotech, Meec och sånt, eller? ;-}
 
screamin-daemon skrev:
Du äger visst bara Black & Decker, Cotech, Meec och sånt, eller? ;-}

Det måste vara så..... ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.