U Ulrika M.M skrev:
Nu har du ännu en chans att vinna Explore 6 AirFryer 5,4 l!
[bild]

Njut av knaprig och välsmakande friterad mat, där lite eller ingen olja används. Den mångsidiga Explore 6 AirFryer kan användas till fritering, grillning, stekning – och till och med till bakning. Löstagbar korg på 5,4 liter.

Värde: 3295 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Motivera varför du ska vinna
2. Besvara frågan: Vilken sladdlängd har Explore 6 Airfryer?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 26/1.

—-----------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Electrolux för att de sponsrar den härtävlingen.
1. Mina barn älskar pommes och det skulle så fint att kunna tillaga dess i en airfrier 😊
2. 90 cm
 
1. Vår har tyvärr nu gått sönder efter extremt flitig användning av två ungdomar som varje dag använder den. Denna vore toppen som ersättning 😊

2. Sladden är 90 cm!
 
1. Mitt i pågående renovering både utvändigt och invändigt med heltidsjobb och två blöjbarn, så skulle denna AirFryer spara både tid, energi, gråa hår och bråk.

2. Sladden är ca 90cm lång.
 
U Ulrika M.M skrev:
Nu har du ännu en chans att vinna Explore 6 AirFryer 5,4 l!
[bild]

Njut av knaprig och välsmakande friterad mat, där lite eller ingen olja används. Den mångsidiga Explore 6 AirFryer kan användas till fritering, grillning, stekning – och till och med till bakning. Löstagbar korg på 5,4 liter.

Värde: 3295 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Motivera varför du ska vinna
2. Besvara frågan: Vilken sladdlängd har Explore 6 Airfryer?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 26/1.

—-----------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Electrolux för att de sponsrar den härtävlingen.
1. Airfryer - det enda på min matlagningsintresserade sons önskelista när han fyller 10 år(!) den 30 januari.
2. 0,9 m
 
1. Jag är helt värdelös på att laga mat, så en airfryer skulle verkligen hjälpa mig att laga god mat!!
2. Ca 0,9 m
 
1. I en stressig vardag som småbarnsförälder är en airfryer det perfekta tillbehöret som saknas i vårt kök.

2. 0,9 m
 
1. Vore guld värt de vardagseftermiddagar när en hord utsvultna tonåringar släntrar in genom ytterdörren i jakt på något ätbart 😂
2. Sladden är 90 cm
 
Jag skulle verkligen behöva en airfryer!
Jag hade en som användes otroligt mycket, men tyvärr försvann den liksom resten av mina ägodelar när mitt hus brann ner till grunden (inte beroende på airfryern dock).
Nu börjar mitt nya hus närma sig "klart för inflyttning", och då hade det suttit som en smäck att få en ny airfryer till mitt fina nya kök!

Sladden är 0,9 m lång.
 
1. Jag är ju både tjock och snål så en airfryer kanske botar båda problemen. Med lite tur så krymper både elräkningen och midjemåttet.
2. I likhet med alla moderna köksapparater så är den för kort och i det här fallet 0,9 m.
 
0,9 m är sladden vilket jag tycker låter kort, tror att en längre hade uppskattats av många... Har aldrig haft någon airfryer men "alla" säger att de är så bra. Jag vill också få prova! Dessutom är det svårt med god mat här hemma, jag älskar friterad mat men min andra hälft går upp i vikt bara han tittar på kylskåpet 🤣
 
0,9m
Har äntligen lyckats övertalade min sambo att det är en airfryer vi behöver. Som 3 barnsfamilj så skulle det underlätta enormt när barnen oftast vill äta nått annat än de vuxna, blir så meckigt med flera olika rätter i ugnen. Vart extra tydligt när vi firade nyår med kompisarna och deras barn. De tog med sin vanliga fritös hit för att underlätta. Så nästa nyår tänkte jag att vi skulle ha en airfryer så de slipper köra hit sin fritös 🙂
 
1. Jag är lite ful här och härmar delar av svaret från mitt förra deltagande i föregående Air-Fryer tävlingen där man blev frågad om recept. Vi skulle verkligen vilja göra med chilli-cheese balls och få dem lite nyttigare, även fast de på inget sätt kan anses nyttiga i sin basform. Men med en airfryer finns ju möjligheten att i alla fall ta bort en av de stora bovarna i form av frityroljan om man lyckas få till inställningarna rätt.
Så vi vill helt enkelt vinna airfryern för att kunna laga nyttigare mat och få lite mindre samvetskval när vi äter våra "friterade" godsaker.

2. Sladden är 0,9 m lång.
 
1. Jag skulle faktiskt ge bort den om jag vann. Min frus släktingar bjuder in oss till sin sommarstuga varje midsommar och att kunna ha en Airfryer ute på altanen skulle vara ett perfekt kompliment till deras lilla ugn i deras pyttelilla kök när vi är många gäster.

2. Sladden är 90cm
 
En arifryer hade varit perfekt för oss nu när lilltjejen har en massa allergier. Denna kommer isåfall endast användas till sånt hon kan äta för att enklare hålla isär med det hon inte kan äta. Både vete, mjölk och soja är under utredning nu.

Sladden är 90cm lång
 
1. Som jobbig vegan görs rostas många grönsaker i ugn. Men med gammal ugn oroar man sig för energieffektivitet och påverkan på miljö och plånbok. En modern Airfryer hade nog räddat både bankkonto och samvete.
2. Sladden är cirka 0,9 meter lång!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.