FredrikR FredrikR skrev:
Yxan är gångbar än i vissa delar av Norden, viktigt inget går på batteri också.

Men vem har sett en batteridriven eller nätansluten yxa oavsett?!
Jo yxa fungerar till mycket den också
 
Stenplattor?? Låter brandsäkert! Och möblerna har du redan ohyra i, så det gör inget om möblerna brinner upp ihop med tapeterna. Då kan du börja om på helt ny kula - ljust, öppet och fräscht (fast lite svartbränt här och var)!
 
  • Haha
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
R
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Man tar sin lilla motorsåg och en vass kedja
Bildbevis??
 
  • Gilla
fribygg
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Stenplattor?? Låter brandsäkert! Och möblerna har du redan ohyra i, så det gör inget om möblerna brinner upp ihop med tapeterna. Då kan du börja om på helt ny kula - ljust, öppet och fräscht (fast lite svartbränt här och var)!
Shabby chic, fast med inverterade färger?
 
FredrikR FredrikR skrev:
Shabby chic, fast med inverterade färger?
Precis, svart är det nya svarta!
Förhoppningsvis kan du bli av med några oönskade innerväggar för att få en mer öppen och härlig planlösning också! Väggar av brännbart material kan väl inte vara bärande?
 
  • Haha
  • Gilla
BirgitS och 1 till
  • Laddar…
R
FredrikR FredrikR skrev:
Jag behöver värma upp mitt rum över 50° för att döda ohyra i väggarna, tror vi en Balrog är det jag är ute efter?!
Är det inte bättre o stänga av värmen och öppna fönster och dörrar o frysa ut dom små dj*vlarna…
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
kan man köpa en konstgjord balrog som går på batteri? Jag menar, det finns ju substitut för kvinnor.
 
Alfredo Alfredo skrev:
Klart vi fixar en bok. Min klenaste HVA kan ta vilken bok som helst. Vil du ha kortved eller långburk, sorry långved?

Jag levererar allt du vill 22 kbm per pall, i förskott givetvis. Swisha för snabb blåsning!
Lite norrländsk bok skulle passa utmärkt, har du odlat den själv?
 
N Niq skrev:
Jag lyssnar på instruktionsböcker till motorsåg och traktorer varje dag.
Då har då verkligen anledning att börja med bra skönlitteratur så du kan förstå meningen med livet och allting.
 
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Precis, svart är det nya svarta!
Förhoppningsvis kan du bli av med några oönskade innerväggar för att få en mer öppen och härlig planlösning också! Väggar av brännbart material kan väl inte vara bärande?
Typ så, allt man behöver. Mörk, trång trälucka med våningssängar, stegar, pall, metallmugg och lykta, simpel inredning, gammeldags marin miljö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Wow
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Då har då verkligen anledning att börja med bra skönlitteratur så du kan förstå meningen med livet och allting.
Den är 42
 
  • Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Bildbevis??
Ljus träinteriör i kök, stenplattor på golvet, öppen planlösning, köksö, inbyggda apparater, taklampor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Fick fila kedjan några gånger när jag la golvet
 
  • Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 4 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Precis, svart är det nya svarta!
Förhoppningsvis kan du bli av med några oönskade innerväggar för att få en mer öppen och härlig planlösning också! Väggar av brännbart material kan väl inte vara bärande?
Där har vi det! Tejpa upp carpe diem på väggen, tända eld på rummet, ta ner bokstäverna, och simsalabim har vi vit text mot mörk vägg 🤓
 
  • Haha
  • Älska
SågspånPappspikEternit och 4 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Du tänker på dom gamla sladdrivna elkedjesågarna…

Batteridrivna kallas motorsågar..

[länk]
Modifierade motorsågar för tävling, kraftfulla motorer, tävlingsutrustning, gräsplätt, utomhusevenemang.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En riktig motorsåg går inte på el ❗🤪
 
  • Älska
  • Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.