A Anderscurl skrev:
Lite bättre bild. Skivan behöver jag nog en hjälpande hand att lägga upp på ett säkert sätt. Fixtur bord för svetsning.
[bild]
Jag är avis. Är detta hemmabruk eller professionell verksamhet ?
norr om 20lappar ?
 
A
Ett par skottkärror hör väl egentligen inte till verktyg men låg i den tråden 😀första gången jag handlat skottkärror i januari😱och två stycken en 90 och en 120liters 🫣sen dundrade postnord in med sänksågen och korta skenan så det rullar på 😂 Bosch professionell cirkelsåg närbild i verkstad med cykelhjul och jackor i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En skottkärra med galvaniserad skål och trähandtag visas på en produktförsäljningssida med rabatt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 5 till
  • Laddar…
H hyggabus skrev:
Jag är avis. Är detta hemmabruk eller professionell verksamhet ?
norr om 20lappar ?
Hemmabruk. Har ett par projekt som gjorde att behovet kändes lämpligt jämfört med att lägga ut arbetet. Strax under 18” gick det på.
 
  • Gilla
hyggabus och 2 till
  • Laddar…
mickesundström skrev:
Ett par skottkärror hör väl egentligen inte till verktyg men låg i den tråden 😀första gången jag handlat skottkärror i januari😱och två stycken en 90 och en 120liters 🫣sen dundrade postnord in med sänksågen och korta skenan så det rullar på 😂[bild][bild]
Riktigt bra pris på skottkärran 👍
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
Köpte ett sånt här tyskt kvalitetsset för att dra igång skotern med skruvdragaren (utan slag såklart).

Förpackning med verktyg; hylsnycklar och förlängningsbar skruvnyckel, märkt "kwb", ser industriell och professionell ut.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Dock klarade den inte mötet med nordamerikansk kvalitet.


Brottet bit och förlängningsstång på träyta, verktygsfel eller olyckshändelse, arbete avbrutet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Wow
  • Ledsen
  • Haha
  • Gilla
kashieda och 6 till
  • Laddar…
A
useless useless skrev:
Köpte ett sånt här tyskt kvalitetsset för att dra igång skotern med skruvdragaren (utan slag såklart).

[bild]


Dock klarade den inte mötet med nordamerikansk kvalitet.


[bild]
Ja dom flesta såna brukar gå av där för eller senare den avsmalningen för låsning klarar inte belastningen 🫣kört av mängder med såna på jobbet med lillknacken
 
Precis mina brukar gå av med.
Brukar hända när dragaren lutas så dom kommer lite i spänn.
 
Paket ifrån Banggood damp ner idag. En guide rail square bland annat.

Mycket nöjd. 🍺

En tjocklekshyvel på ett arbetsbord med spånplatta och styrskena i ett verkstadsrum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hand håller mätverktyg mot träskiva, mäter avstånd, inomhusmiljö, byggprojekt, konstruktion.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 8 till
  • Laddar…
Kök med förvaring: krokar med redskap, öppet skafferi fyllt med matvaror och förnödenheter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En köksdammsugare. Inte provat på det sedan jag, besviken, gjorde mig av med första generationens Electrolux med inbyggt batteri. Hikoki R36DB i cyklonvariant från Japan. Högljudd menar de i familjen som har hörsel på höga frekvenser men det uppvägs med råge av att den inte kräver något nytt batterisystem 😅
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 7 till
  • Laddar…
B Bomba skrev:
Paket ifrån Banggood damp ner idag. En guide rail square bland annat.

Mycket nöjd. 🍺

[bild][bild]
Har du någon länk till vinkelhaken?
 
Stickan56
En japans rasp som jag blev verkligt imponerad av.
Det jag imponerades mindre av var hur mycket luft som måste transporteras för att få hem den.

Stickan

Ett skadat paket på trägolv med en utstickande rakhyvel och dess förpackning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
klaskarlsson och 2 till
  • Laddar…
Inte dagens, men helgens. Det tog en stund att hitta en, men nu står den där. Har fått en rejäl rengöring också.

Pelarborrmaskin i verkstad, med verktygstavla och pall, arbetsbord genomgår troligen underhåll eller justering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Totte_S och 25 till
  • Laddar…
Trähantverksredskap: träfogar, snickarklämmor, skruvstycken på en trägolvbakgrund. Verkstad, snickare, byggnadsverktyg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
  • Älska
Lintto1 och 17 till
  • Laddar…
IgelSpikey IgelSpikey skrev:
[bild]
Spänn-ande inköp! 👍
 
  • Haha
  • Gilla
Immobil och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.