Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 64 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 537 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 239 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"

Bara gissningar.
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 071 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
T
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 69 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 639 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 244 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 276 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
L Lato skrev:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 276 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
Gjorde 2 gånger
 
God Jul!
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 420 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 207 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 280 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om julen?"
Det märks att jag är dålig på att fira jul.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.