nikasp nikasp skrev:
Just nu blir det cirka 6-7 sekunders väntan, känns som en evighet, när jag testar att koppla bort WiFi.
Det är i BH-appen du har problem? Har du testat att starta om telefonen? Har du OK hastighet i exempelvis Bredbandskollen?
 
nikasp
Alfredo Alfredo skrev:
Det är i BH-appen du har problem? Har du testat att starta om telefonen? Har du OK hastighet i exempelvis Bredbandskollen?
Yes, i appen. Jag har startat om telefonen ett antal gånger senaste månaden men ingen skillnad. Märker inte att någon annan app eller site går så segt och jag är storsurfare. Bild på internethastighetstest, visar nedladdning 95,74 Mbit/s, uppladdning 30,49 Mbit/s, svarstid 20,69 ms.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Du råkar inte ha någon äldre avlagd iPhone i någon låda som du kan testa? Borde inte ens behöva ett SIM-kort. Min 11a går som sagt snabbt och även den androidplatta jag använder just nu funkar problemfritt. Hur funkar det med en webläsare på en dator?
 
Jag upplever samma sak, ibland.
Ibland är det min router som är segt på wifi, men ibland är det bara vissa siter, ofta byggahus.
Om jag inte missminner mig så kan det ibland vara lite flaskhalsar mellan olika operatörer, så om byggahus servrar sitter hos en annan så kan det ibland bli såhär.
 
nikasp
Alfredo Alfredo skrev:
Du råkar inte ha någon äldre avlagd iPhone i någon låda som du kan testa? Borde inte ens behöva ett SIM-kort. Min 11a går som sagt snabbt och även den androidplatta jag använder just nu funkar problemfritt. Hur funkar det med en webläsare på en dator?
Jag kan nog testa med en XR, 8 och dator. Men det här är något jag sett senaste månaderna. Skulle säga att alla andra webbplatser och appar som DN, Aftonbladet mm känns väldigt rappa medan BH segar ibland (och det kan upprepas). Känns som att det tar tid att fiska fram det jag vill ha från en databas.

Exakt just nu går det på an instant att klicka mellan de ikonerna jag nämnde tidigare och inte 7-10 sekunder.
 
Unikt namn
Den här "popupen" var inte att leka med....
Nästan hela sidan täckte den, och då sitter jag ändå med en hyggligt högupplöst skärm.
Jultema med skraplotter, gåvor, ljus och kulor; text "Jul, jul, skrapande jul!" och Svenska Spel-logotyp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Ledsen
kashieda
  • Laddar…
MultiMan
På 27" 2560x1440-skärm idag:

Reklambild för julskraplotter, röda ljus, julklappar, kulor, mörk träbakgrund, festlig stämning, ljusslinga, text "Jul, jul, skrapande jul!"
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Ledsen
kashieda
  • Laddar…
Jag kan inte svara i en tråd helt plötsligt.
Tesla tråden i OT. Svarsrutan är borta
 
Mikael_L
Du har använt upp din svarskvot ...? :D
 
  • Haha
  • Gilla
tergo och 9 till
  • Laddar…
Det finns en gud!
 
  • Haha
  • Gilla
Dilato och 3 till
  • Laddar…
Nått skumt är det för här kan jag ju svara

edit: jag kan proxysvara pöbeln här? :D
 
  • Haha
MultiMan och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Nått skumt är det för här kan jag ju svara
Adaptive rate limiting?
 
Alfredo Alfredo skrev:
Adaptive rate limiting?
Dålig UX isåfall. Ingen som helst feedback
 
  • Haha
MultiMan och 1 till
  • Laddar…
Det var väl väldigt tydlig feedback - Svarsrutan försvann.
 
  • Haha
  • Gilla
BirgitS och 4 till
  • Laddar…
P
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Jag kan inte svara i en tråd helt plötsligt.
Tesla tråden i OT. Svarsrutan är borta
Är "Svara"-knappen också borta?
 
  • Haha
Rejäl
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.