Har ni skrivit er önskelista och skickat till tomten?

Vad har ni önskat? Eller är det som vanligt, köper själv och lägger under granen med hälsning från tomten.
 
  • fultomte2.jpg
Högst på min önskelista står det: Tid.
 
En kap-gersåg till vårt nya hus, ska lägga golv o sätta lister i julhelgen...=)
 
Förutom fred på jorden och mat på bordet till alla så önskar jag mig........vete sjutton. Har det jag behöver tror jag just nu.
 
Jaguar xj12. British Racing Green med vita skinsäten 1990-92 sen är jag nöjd.
 
Förutom en ny kap/gersåg och att min nya bil ska levereras någorlunda när det är sagt så vill jag, precis som Mathias, ha lite mer tid. Fyra timmar till per dygn skulle räcka fint.
 
Köpte en julklapp i förtid kan man säga. En ESAB MIG/MAG med Gasflaska + tillbehör. Så jag tror inte tomten har med några fler hårda paket till mig.

I övrigt står bara en teckning från min son på önskelistan. :)
 
En Festool Domino skulle vara kul att ja. Vad mycket problem man skulle kunna lösa fortare då.
 
En fullsmetad Silverado 1500, och fred på jorden.
 
  • chevrolet-silverado-2007.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Mer tid... fast det lär jag knappast få. De hårda svart-grön-gråa klapparna har jag köpt nu och fler lär det knappast bli.
 
(Inte Alltid)Glad Ammatör skrev:
Fred på jorden, hälsa, tid, mat på bordet och en liten liten...maskin
Erkänn att du är väldigt nöjd om du bara får den där lilla lilla maskinen.....;)
 
Festool OF 1400 handöverfräs, eller kanske en Domino. Blir lika glad vilken som...:)

anders
 
Tycker att det skulle vara trevligt att få någon av Bosch hyggligt nya och blåa 10.8V-skruvdragare.
IXO-n är inte så stark nog ens när man ska skruva upp gardinstänger ibland.
En liten vän att ha i kökslådan snarare än i verktygslådan.
 
MathiasS skrev:
Erkänn att du är väldigt nöjd om du bara får den där lilla lilla maskinen.....;)
Ok då, jag erkänner!!!:D

Skulle också vara väldigt nöjd om bara multimastern kom snart!!!

Har gått in på UPS sida ungefär var 20:e minut tills jag läste det här "ADRESSEN FINNS I ETT AVLÄGSET OMRÅDE OCH LEVERANSER GÖRS EJ DAGLIGEN" *suck*
Jäkla elände (ibland) att bo norr om tullarna i Kungliga Huvudstaden.

Min sambo kan intyga att nu är jag verkligen etter värre än vad barnen är inför julafton. :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.