F fribygg skrev:
Menar du armeringsjärnen?
Trådlösa armeringsjärn?!? Har det möjligen blivit 15 lb för herrn? Och de som inte fattar förkortningen ombedes omedelbart lämna tråden, för gott!
 
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Trådlösa armeringsjärn?!? Har det möjligen blivit 15 lb för herrn? Och de som inte fattar förkortningen ombedes omedelbart lämna tråden, för gott!
Vi ska ju vara inkluderande här. Alla är välkommna oavsett vilken diagnos man har. Det ska dessutom vara jämna 14 tal
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Menar du armeringsjärnen?
Allt även telefonen
 
Alfredo Alfredo skrev:
Trådlösa armeringsjärn?!? Har det möjligen blivit 15 lb för herrn? Och de som inte fattar förkortningen ombedes omedelbart lämna tråden, för gott!
Nä, bara ett glas rött.

Jag har aldrig sett annat än trådlösa armeringsjärn föresten, klart man kunde välja vajer när man gjuter men jag tror på trådlöst för mina enkla behov.
 
  • Gilla
BirgitS och 1 till
  • Laddar…
Naj!
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Armera med järn, sååå pöbelaktigt! Jag brukar använda åtminstone koppar, eventuellt något ännu ädlare om jag ska gjuta något mer exklusivt. Har väl hänt nån gång att gubbens gamla elcykel och en eller annan dieselbil (Mercedes givetvis) fått bli armering i något större projekt.
 
Claes Sörmland
N Niq skrev:
Vi ska ju vara inkluderande här. Alla är välkommna oavsett vilken diagnos man har. Det ska dessutom vara jämna 14 tal
VAD ÄR DET FÖR FEL MED ATT HA DIAGNOS???? SKÄMS!
 
  • Gilla
Workingclasshero och 1 till
  • Laddar…
Hur många cm asbest behöver jag för att balrog-säkra spritförrådet? Jag vill inte att hen ska råka sätta eld på all fulspriten. Jag importerade en hel EU-pall från mellersta Norrlands inland, det går ju åt minst ett helrör i veckan för att behålla grannsämjan.
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
VAD ÄR DET FÖR FEL MED ATT HA DIAGNOS???? SKÄMS!
Måste jag börja skämmas för min DIH och DIY diagnos ❓
 
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Armera med järn, sååå pöbelaktigt! Jag brukar använda åtminstone koppar, eventuellt något ännu ädlare om jag ska gjuta något mer exklusivt. Har väl hänt nån gång att gubbens gamla elcykel och en eller annan dieselbil (Mercedes givetvis) fått bli armering i något större projekt.
.mithril,Admantium eller Vibranium så det hålleR.
om det är en Mb från någonstans mellan 60-94 så kan det ju hålla en stunD
 
  • Gilla
Betty72 och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
.mithril,Admantium eller Vibranium så det hålleR.
om det är en Mb från någonstans mellan 60-94 så kan det ju hålla en stunD
Jag kör bara med unobtanium, särskilt till viktiga objekt som brevlådestolpar. Det blir lite dyrare men jag vet att mina kunder uppskattar kvaliteten.
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Jag kör bara med unobtanium, särskilt till viktiga objekt som brevlådestolpar. Det blir lite dyrare men jag vet att mina kunder uppskattar kvaliteten.
Klart man väljer det dyraste när man säljer till någon.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
M mrsnhp skrev:
Hur många cm asbest behöver jag för att balrog-säkra spritförrådet? Jag vill inte att hen ska råka sätta eld på all fulspriten. Jag importerade en hel EU-pall från mellersta Norrlands inland, det går ju åt minst ett helrör i veckan för att behålla grannsämjan.
30 cm med en tolerans av en halvtum
 
  • Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Jag kör bara med unobtanium, särskilt till viktiga objekt som brevlådestolpar. Det blir lite dyrare men jag vet att mina kunder uppskattar kvaliteten.
Alltid kvaliteten först, håller verkligen med dig!
Men en av mina kunder ifrågasatte varför jag fakturerat för bilersättning på körning med 18 dieselbilar tur och retur min lokal och hem till kunden, hen tyckte det var dyrt. Fick förklara vad vetenskapen säger, kunden hade nämligen en kamin i vardagsrummet, och utsläppen från en kamin är likvärdig med 18 dieselbilar. Då är det enda rimliga att fakturera på det viset. Trust science! (Men jag drog mer ROT åt kunden så det blev avdrag även för mina frukostar hos Ahlsells, så det gick ihop sig i slutändan.) Blir nog bra recension på Trastpilot!
 
  • Haha
  • Gilla
Huzzbutt och 1 till
  • Laddar…
Jag har inte läst hela tråden men...

Solklart dolt fel.
 
  • Wow
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.