Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Vad ska jag göra?
Det fixar försäkringsbolaget! De e snella har jag hört!
 
  • Älska
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Hur dricker man tomma långburkar
Man häller i lite grogg i dom så frugan inte fattar😉
 
  • Älska
Alfredo
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Man häller i lite grogg i dom så frugan inte fattar😉
Varför då. När långburken är tom tar man givetvis en ny likadan så ingen ser skillnad. Inte blaskar man med någon grögg
 
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Varför då. När långburken är tom tar man givetvis en ny likadan så ingen ser skillnad. Inte blaskar man med någon grögg
För att det är gött sedan slipper man öppna så många för önskad effekt…
 
Düsseldorff
R Rejäl skrev:
Man häller i lite grogg i dom så frugan inte fattar😉
Varför är du gift med ett pucko?
 
  • Älska
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Jaha då fällde grannen min ek till slut. Den föll över min bil men han vill inte betala för han menar att han sa till och vi har servitut gällande varandras parkeringsplatser och det finns ett gammalt avtal skrivet i blod (tror jag, mäklaren sa det) som ingen nånsin har sett och gränsen är oklar och vi har båda pågående tvister med kommunen och brunnar och el och fan och hans moster och fan vet om det ens var ett träd eller en bil för den delen. Vad ska jag göra?
Lägg upp bilder! Är det en BMW vill vi se om den har blinkers. Ta gärna någon nästan anonymiserad bild så @Flygande holländaren kan ta reda på vem du egentligen är. En bild på ett gräns- eller helrör går också bra.
 
  • Haha
  • Gilla
harry73 och 1 till
  • Laddar…
R
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Varför är du gift med ett pucko?
Hon har många andra bra sidor men inte när det gäller detta😉
 
  • Haha
Düsseldorff
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Jaha då fällde grannen min ek till slut. Den föll över min bil men han vill inte betala för han menar att han sa till och vi har servitut gällande varandras parkeringsplatser och det finns ett gammalt avtal skrivet i blod (tror jag, mäklaren sa det) som ingen nånsin har sett och gränsen är oklar och vi har båda pågående tvister med kommunen och brunnar och el och fan och hans moster och fan vet om det ens var ett träd eller en bil för den delen. Vad ska jag göra?
mula den jäveln med balrogen. Glöm inte att filma
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Düsseldorff
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Lägg upp bilder! Är det en BMW vill vi se om den har blinkers. Ta gärna någon nästan anonymiserad bild så @Flygande holländaren kan ta reda på vem du egentligen är. En bild på ett gräns- eller helrör går också bra.
Ja, det är en BMW men som jag beskrev i en annan tråd sitter spaken för blinkers så illa till att den sällan används.

Edit: Eller satt, nu är ju spak och bil platt.
 
  • Gilla
  • Haha
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Hon har många andra bra sidor
Vilken sida är bäst? Ovansidan, framsidan, baksidan, utsidan, insidan, uppsidan, nersidan eller kanske undersidan?
 
Düsseldorff
Alfredo Alfredo skrev:
Vilken sida är bäst? Ovansidan, framsidan, baksidan, utsidan, insidan, uppsidan, nersidan eller kanske undersidan?
Det är nog en fråga om individuell smak. Personligen är jag utan tvekan mest förtjust i baksidan.
 
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Personligen är jag utan tvekan mest förtjust i baksidan.
Är @Rejäl bekväm med din inställning?
 
Düsseldorff
Alfredo Alfredo skrev:
Är @Rejäl bekväm med din inställning?
Det hoppas jag verkligen! Han har hittills varit nöjd med att titta på och vi har ändå delat fru i sju år nu.
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Vilken sida är bäst? Ovansidan, framsidan, baksidan, utsidan, insidan, uppsidan, nersidan eller kanske undersidan?
Insidan bakifrån med uppväxling…
 
  • Wow
Alfredo
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
vi har ändå delat fru i sju år nu.
Grannsämja är fint. Jag delar en skottkärra med grannen.
 
  • Haha
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.