SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Är det så bra att använda fossilplast i dessa klimatkristider?
Det går nog lika bra med bioplast..
 
Fulkemisten
TS verkar ha lämnat tråden...
 
Är hen i hönshuset?
 
Fulkemisten Fulkemisten skrev:
TS verkar ha lämnat tråden...
Tror du att han var missnöjd med svaren ❓
 
hen kanske blev henförd? (fan vad jag hatar det där oskicket hen...)
 
S Saelen skrev:
hen kanske blev henförd? (fan vad jag hatar det där oskicket hen...)
Men om det är en hen man talar om vad ska man då säga❓
 
det var två man i den meningen... fy på sig...
 
N Niq skrev:
Alltså han som frågade vill ju inte ha aspest om jag förstod det rätt. Så mjukisdjur är säkert bra. Är det nallarna som isolerar bäst?
Det lättaste är att först rita upp och måttsätta det man ska dreva på ett papper. Sedan tar man med sig tumstock och måttband till IKEA och försöker hitta djur som passar. Det kan ta ett tag med lite mäta och pyssel. Det bästa är att lägga ut mjukdjuren på golvet, men personalen brukar ha synpunkter på det, så man får mäta djuren ett och ett och rita in dem på sin drevplan. Finns ju bra bord att sitta vid på IKEA.
 
  • Gilla
Saelen och 1 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Hennes kompisar har redan satt ett annat märke på vårt hus. Nå form av stjärna; misstänker att det är en indisk kast-stjärna. Kan man få GG-märket ändå?
Oj då, anser Greta och hennes polers att du tillhör den där folkgruppen-som-inte-får-nämnas, som kontrollerar medierna och bankerna? Det tycker inte Greta om, hon ställer sig hellre ihop med den andra folkgruppen-som-inte-får-nämnas, som kontrollerar produktionen av den fossila oljan som....ehh, vänta....?

Svårt det där!

Men jag är ganska säker på att Gretas meningsfrände i den här frågan, Kakan Hermansson, går hemma och väntar på att få en inbjudan till 2024 års Pride-festival som Hamas ordnar i Gaza, där hon ska vara hederstalare som Årets Skandinaviska Homo....ehh, vänta....?
 
  • Gilla
  • Haha
Henningelvis och 3 till
  • Laddar…
hur kan man vara feminist och heta Herr-Man-son ?
 
  • Gilla
  • Wow
mikethebik och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
hur kan man vara feminist och heta Herr-Man-son ?
Nu tycker jag att du har ett väldigt låst binärt tänkande! För en genusöverskridare som Kakan är det helt naturligt att appropriera ett annat köns attribut, som till exempel namn. Det är inte feminism, det är långt bortom det där gammaldagsa med "män" och "kvinnor" som feminister talar om.
 
  • Haha
Saelen
  • Laddar…
jag är inte bara gammal, jag är ful också...

För mig som håller på mycket i den binära världen så finns bara 1 och 0. Oavsett om det är med dateriet eller inom elektroniken. Allt annat är.... ja... nä, vi går inte dit...

Om det nu ska anordnas en Pride-festival i Gaza 2024, kan vi skicka med någon balrog också?
Och en hel drös med långburkar...
 
  • Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Fulkemisten
N Niq skrev:
Tror du att han var missnöjd med svaren ❓
Nänä. Han har fått 99% adekvata och rimliga svar. Snarare har han mycket att stå i med att anskaffa roundup och långburk, dricka helrör i tomtgräns samt skötsel av ny balrog och även såklart att bara sitta still och intensivt HATA Ernst. T ex?
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Han bygger kanske hönshus på grannens tomt?
 
Fulkemisten
S Saelen skrev:
Han bygger kanske hönshus på grannens tomt?
Det har väl alla redan gjort? Så 2009... Noob!
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.