Ser nu att man kan få 28% på bla en vinkelslip
 
Alfredo Alfredo skrev:
Var inte "den ansvarige" anställd av Lidl?
Grejjen är att de i kassan får inte ens "radera" en vara de slagit in fel utan prata med en "ledare".
Så det är inte de stackarna man ska diskutera med utan vända sig till kundtjänst :)

För övrigt har jag alltid fått grym hjälp av personalen på Lidl trots att de är så styvmoderligt behandlade.
 
  • Gilla
GEGS och 1 till
  • Laddar…
Appendix Appendix skrev:
Grejjen är att de i kassan får inte ens "radera" en vara de slagit in fel utan prata med en "ledare".
Så det är inte de stackarna man ska diskutera med utan vända sig till kundtjänst :)

För övrigt har jag alltid fått grym hjälp av personalen på Lidl trots att de är så styvmoderligt behandlade.
Ja de följer ju bara sitt regelverk, lite tyskt men ja de har sin grej.
Samma sak gäller om man pantar över 99kr måste chefen godkänna
 
C
Appendix Appendix skrev:
Grejjen är att de i kassan får inte ens "radera" en vara de slagit in fel utan prata med en "ledare".
Suck... Dock inte enbart Lidl, i "min" f.d. affär (ej Lidl) körde de med att vid felslag var man "tvungen" att betala det felaktiga beloppet, sen fick man gå till kundtjänst med kvittot och få pengar tillbaka. Dessutom var de notoriskt duktiga på att knappa fel. 😡
 
  • Arg
kashieda
  • Laddar…
Såg att jag har en kupong på slagskruvdragaren på 28 % men jag tänker att det är på ordinarie pris, 699 kr?

I så fall är det 4 kr billigare att köpa den för 499 då den är nedsänkt till det denna vecka. För det kan väl inte vara -28% på 499?
 
john68 john68 skrev:
Såg att jag har en kupong på slagskruvdragaren på 28 % men jag tänker att det är på ordinarie pris, 699 kr?

I så fall är det 4 kr billigare att köpa den för 499 då den är nedsänkt till det denna vecka. För det kan väl inte vara -28% på 499?
I appen står det att priset med kupongen blir 499. De har avrundat den procentuella rabatten men i kronor är det 200 kr rabatt.
 
  • Gilla
santos och 1 till
  • Laddar…
Någon som vet om det finns en längre skena till sänksågen? Eller något annat märke som passar?
 
Korvgubbe
S santos skrev:
Jo men som ansvarig en söndag så har man tydligen lika mycket makt över butiken som en som städar typ...
På Lidl så är det samma person.
 
  • Gilla
cotillion och 2 till
  • Laddar…
Slängde med slagskruvdragaren med mjölken, löjligt stor låda så många mjölk blir det.
Men dålig precision i bits-fästet, det glappar ordentligt vilket inte kan vara optimalt om man drar på med vridmoment och slag.

Dock hittade jag en lösning att byta till 1/2 tum fäste istället, så det kanske får bli en plan:
 
Köpte batteri och laddare idag för 350kr. Ruskigt bra pris, iaf om man jämför med tex Makita och Milwaukee..
 
Funkar sänksågen bra?
 
K Kris1 skrev:
Funkar sänksågen bra?
Har faktiskt inte hunnit testa än, köpte den till vårens stora utbyggnad av huset
 
Jag köpte Hobbykniven igår, och den verkar riktigt bra! Skönt skaft och 6 blad ingår.
Bladen känns väldigt vassa och skär med bra precision.
 
  • Gilla
GEGS
  • Laddar…
Dan1891 Dan1891 skrev:
Jag köpte Hobbykniven igår, och den verkar riktigt bra! Skönt skaft och 6 blad ingår.
Bladen känns väldigt vassa och skär med bra precision.
Är det den röda eller den med metallskaft?
 
L Lovan83 skrev:
Är det den röda eller den med metallskaft?
Det var den röda med plastskaft som jag köpte.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.