1. Snart flytt till nytt hus med endast "dumma" lås och ett sådant här skulle vara perfekt så att barnen kan komma hem utan att behöva hålla reda på nycklar!

2. Borstat stål och krom är de övriga ytbehandlingarna.
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut ett riktigt fint pris, nämligen en Yale Doorman L3S Pro i svart.
Vinsten kommer från Låsgiganten AB, störst på säkerhetsprodukter på nätet.

Värde på vinstern är 5895:-

Håll tummarna! Vem vet, det kan vara din tur att vinna denna toppmoderna Yale Doorman L3S Pro.

Gör såhär för att tävla:


1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Yale Doorman L3 S Pro kommer i svart och kan utöver det väljas i 2 olika ytbehandlingar. Vilka?
Svaret hittar du någonstans på [länk]

Du svarar i tråden nedan för att tävla.

Vinnaren utses fredag 1/12.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Låsgiganten AB för att de sponsrar den här tävlingen.
1. Perfekt för mormor och morfar att använda om de hämtar på förskolan och för att stora sonen ska kunna komma in utan att ha med sig nycklar. Idag har vi ett "dumt" lås med cylinder på både insida och utsida.

2. Krom och bortstat stål
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
1. Just nu är dörren vårt mest osmarta i hemmet. Det mesta känns modernt med att man kan styra med alltifrån mobilen till att det är uppkopplat och smidigt. Men dörren behöver bli smartare! Dessutom är det, som småbarnsförälder, rätt skönt att kunna låta de andra familjemedlemmarna som kommer och gå smidigt kunna ta sig in utan att behöva nyckel. Vet inte hur många gånger det hänt att man råkat låsa utan att se till att de som är ute och går med barnen har fått en nyckel med sig och man själv åkt iväg... Har även förstått på många att det dessutom smidigt att kunna släppa in hantverkare och annat om man inte kan vara hemma just då.
2. Borstat stål och krom
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
1. Hade varit perfekt med detta låset så barnen inte behöver bär runt på nycklar.

2. Borstat stål och blankt krom
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
1. Precis flyttat till hus och flera lås hänger på trekvart, knippan med extranycklar är lika tjock som brevbärarens nyckelknippa inne i stan så det lär ju finnas extranycklar till höger och vänster. Då känns det säkrast att byta alla lås.

2. Borstat stål och krom.
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
1: Haft inbrott tidigare vilket var traumatiserande, hade varit underbart med ett ordentligt lås där man kan ha koll på hemmet via mobilen, men med 2 ytterdörrar så har det helt enkelt varit för dyrt att skaffa 2 smarta lås, men om man vinner det ena går det nog bra att köpa det andra inom kort.

2: Borstat stål och blank krom
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
1. Med barn som snart börjar vara stor nog att gå hem själv, men kanske inte vuxen nog att hålla redan på en nyckel själv och dessutom en sambo som har en tendens att förlägga sin nyckel lite här och var vore det väldigt värdefullt med ett lås likt detta.
Det skulle dessutom smaka gott med möjligheten att ge tillfällig access till besökare och vänner som i tid och otid vill låna grejer när vi råkar vara på vift, något som blivit mer frekvent sedan man skaffade hus (och mer grejer).
Att nuvarande lås börjar vara trött, med ett trycke som hänger, låsvredet på insidan har slutat fungera och ger ett lite allmänt slitet intryck, gör förstås sitt till. Det skulle liva upp med lite nytt helt enkelt!

2. Låset finns också i blank krom och borstat stål
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
1.Är i slutfasen av en tillbyggnad i form av en separat lägenhet på ca 60kvm. Den är tänkt att användas som tonårsbonde men ska också kunna fungera som uthyrningsdel. En Yale Doorman LS3 Pro i svart till den nya entrédörren skulle vara perfekt i både stil och funktion.

2. Krom och borstat stål
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
1. Gillar ny teknik samt fina finesser, nu vill jag prova om detta är ett lås som har det jag behöver.

2. Borstat stål och krom.
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
A AMP4Ever skrev:
Nybyggt svart hus, där denna skulle passa ypperligt.
2. Blank krom och borstat stål.
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
1. Att vinna detta ett Yale Doorman L3S Pro dörrlås skulle göra en betydande skillnad i mitt vardagsliv, särskilt med tanke på mina barn. Med låset skulle jag kunna skapa en tryggare miljö för dem hemma, samtidigt som jag får möjligheten att njuta av min springrunda utan att oroa mig för att tappa eller behöva ta med mig en fysisk nyckel. Det skulle verkligen underlätta min vardag och öka säkerheten för min familj på ett praktiskt sätt.
2. Borstat stål, blankkrom och svart
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut ett riktigt fint pris, nämligen en Yale Doorman L3S Pro i svart.
Vinsten kommer från Låsgiganten AB, störst på säkerhetsprodukter på nätet.

Värde på vinstern är 5895:-

Håll tummarna! Vem vet, det kan vara din tur att vinna denna toppmoderna Yale Doorman L3S Pro.

Gör såhär för att tävla:


1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Yale Doorman L3 S Pro kommer i svart och kan utöver det väljas i 2 olika ytbehandlingar. Vilka?
Svaret hittar du någonstans på [länk]

Du svarar i tråden nedan för att tävla.

Vinnaren utses fredag 1/12.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Låsgiganten AB för att de sponsrar den här tävlingen.
1. Det vore perfekt sommarstugan när sotaren eller grannen ska komma in när vi inte är där.
2. Borstat stål och krom
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
1: Har länge sneglat på ett Yale-lås. Har dock varje gång köpsuget kommit, insett att det inte gått att motivera på hemmaplan. Problemet är också att vi skulle behöva två ett till huset och ett till garaget. Så hjälp mig gärna att motivera ett köp till garaget genom att få provköra på huset och att det på så sätt säljer in sig självt här hemma 🙂

2: borstat stål och blankkrom
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
Jag och min fru köpte nyligen vårt första hus (YAY!) och jag är prylfantast, så det vore jätteroligt att ha ett sånt här lås! :D

Förutom svart så kommer de i ytbehandlingarna borstat stål och krom!
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut ett riktigt fint pris, nämligen en Yale Doorman L3S Pro i svart.
Vinsten kommer från Låsgiganten AB, störst på säkerhetsprodukter på nätet.

Värde på vinstern är 5895:-

Håll tummarna! Vem vet, det kan vara din tur att vinna denna toppmoderna Yale Doorman L3S Pro.

Gör såhär för att tävla:


1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Yale Doorman L3 S Pro kommer i svart och kan utöver det väljas i 2 olika ytbehandlingar. Vilka?
Svaret hittar du någonstans på [länk]

Du svarar i tråden nedan för att tävla.

Vinnaren utses fredag 1/12.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Låsgiganten AB för att de sponsrar den här tävlingen.
1. Mina barn glömmer väldigt ofta sina nycklar hemma eller i skåpet i skolan och ringer förtvivlat till mig på jobbet, vilket gör att jag får avbryta arbetsdagen och köra 4 mil hem i ilfart😍 Vad gäller den saken brås de på mig så jag kan inte klandra dem😃 "Gömma nyckeln" är inget bra alternativ i vårat område så ett digitalt lås vore ju drömmen. Eftersom någon av oss troligtvis även kommer att glömma koden är det guld värt att kunna låsa upp på distans. Om jag hade haft råd så skulle jag köpt låset direkt.
2. Borstat stål och blankt krom
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.